۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶

ردپای یک پرسپولیسی در شکست استقلال

روز نخست هفته بیستم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که استقلال صدرنشین در ورزشگاه خانگی برابر تیم میروسلاوبلاژویچ تن به شکست داد تا مس کرمان به نفع تیم‌های بالانشین کار کند و البته بلاژ بازگشت باشکوهی به آزادی داشته باشد.
کد خبر : ۵۰۴۸۴

به گزارش صراط به نقل از مهر، آخرین دیدار از روز نخست هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز یکشنبه بین تیم های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان میروسلاوبلاژویچ با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در نیمه اول و در شرایطی که علاقمندان به فوتبال انتظار دیدن بازی جذابی را از هر دو تیم خصوصا استقلال داشتند، شاهد فوتبالی سرد و بی روح بودیم و کمتر دروازه تیم ها تهدید شد.

با شروع نیمه دوم استقلال کمی هجومی تر بازی کرد و صاحب موقعیت هایی هم شد اما بازهم در بازکردن دروازه مس کرمان ناکام بودند. ورود خسرو حیدری و میلاد میداودی به زمین که دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته بودند شرایط را بازهم به سود استقلال کرد اما این مس کرمان بود که به گل برتری رسید.

در دقیقه 87 این دیدار محسن خلیلی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی به مس کرمان پیوسته و تنها دقایقی بود به میدان آمده بود روی یک ضربه از راه دور تیر دروازه استقلال را به لرزه درآورد و در برگشت احمد حسن زاده دروازه رحمتی را باز کرد.

در دقایق باقی مانده استقلال سراپا حمله شد و تلاش کرد گل خورده را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و در حالی که استقلالی ها به شدت به قضاوت محمود رفیعی اعتراض داشتند این دیدار در پایان با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. میروسلاوبلاژویچ که 10 سال پیش آخرین دیدارش را با تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی انجام داده بود بازگشت باشکوهی به این ورزشگاه داشت و تیم صدرنشین را شکست داد.

تیم فوتبال مس کرمان که یکی از تیم های قعرنشین لیگ برتر تا هفته بیستم بود به لطف پیروزی شیرین برابر استقلال به رده چهاردهم جدول رده بندی صعود کرد و 22 امتیازی شد. استقلال هم با 40 امتیاز در رده اول قرار دارد.

 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.

برچسب ها: استقلال پرسپولیس