آرشیو

خودرو و موبایل در صدر شکایات مردمی

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از دریافت بیش از ۶۵ هزار شکایت صنفی در سال قبل خبر داد و گفت که بیشترین شکایات سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، تلفن همراه، مبلمان و پوشاک بوده است.

چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: «فرماندار حاجی‌آباد زیرکوه خراسان جنوبی باید نسبت به تخریب‌های ناشی از سیل گزارش کاملی به وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی ارائه کند و سازمان سنجش نیز با نگاهی منصفانه و عادلانه به شرایط خاص دانش‌آموزان جامانده از کنکور رسیدگی کند.»

علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.

مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد.

داریوش احمدی کجاست؟

دیروز خبری بر مبنای یک توییت منتشر شد مبنی بر که یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران دزدیده شده که نگرانی بسیار را به دنبال داشت. در این توییت آمده بود این همیار دزدیده و به محل نامعلومی برده شده و در تماس تلفنی با مادر این همیار این موضوع تایید شده است.

اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم/ کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟

بررسی‌ها حاکی از آن هستند که در حالی نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ در کل کشور معادل ۳۸.۸ درصد بوده، دهک اول کمترین نرخ تورم سالانه، معادل ۳۴.۷ درصد را ثبت کرده و این رقم در بالاترین دهک هزینه‌ای در سطح ۴۰.۱ درصدی قرار گرفته است. به این ترتیب، اختلاف بیشترین و کمترین نرخ تورم سالانه دهک‌های هزینه‌ای برابر با ۵.۶ واحد درصد بوده که در مقایسه با اسفند ماه سال گذشته ۰.۲ واحد درصد افزایش پیدا کرده است.

مشوق‌های سربازی اعلام شد!

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح ضمن اعلام جزئیات مشوق‌های سربازان ماهر و نحوه بهره‌مندی از آن‌ها گفت: اعطای این مشوق از ۱۵ اردیبهشت‌ماه عملیاتی خواهد شد.
۱