۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷

تغییر نظر مجلس نسبت به وزیران پیشنهادی

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسبت به یکی دو نفر معرفی شده در کابینه یازدهم نظرات منفی در مجلس وجود دارد، گفت: یش از این حرف از این بود که مجلس نسبت به 4-5 نفر معرفی شده نظر منفی دارد اما هر چه به زمان رای اعتماد نزدیک می شویم این تعداد کاهش پیدا کرده است.
کد خبر : ۱۲۷۷۶۰

  صراطغلامرضا تاجگردون درباره رویکرد مجلس برای رای اعتماد به کابینه یازدهم اظهارداشت: کلیت نگاه مجلس نسبت به کابینه معرفی شده مثبت است هرچند برخی نمایندگان از یک جریان خاص در مجلس نسبت به یکی دو نفری که معرفی شده اند حرف هایی دارند.

وی افزود: اما برداشت کلی این است که مجلس با کلیت کابینه مشکلی نداشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که علت مخالفت های چیست؟ گفت: بیشتر نگاه سیاسی غالب است یعنی سلایق سیاسی دارند و نگرش آنها حاکم بر دیگر معیارها است.

تاجگردون درخصوص اظهار نظرها درباره بالا بودن میانگین سنی کابینه نیز گفت: این موضوع در بین نمایندگان مطرح نیست، چون سن خیلی تعیین کننده نیست. به نظرم در میان افرادی که معرفی شده اندخیلی افرد مسن نداریم اما در هر صورت این افراد با تجربه هستند، حتی جناح مخالف کابینه هم می گویند که ترکیب کابینه خوب است و صرفا براساس نگرش سیاسی مخالفت هایی وجود دارد.

نماینده گچساران خاطرنشان کرد: در کمیسیون برنامه و بودجه به وزیر اقتصاد که بیشترین ارتباط را با این وزیر خواهیم داشت نظر منفی وجود ندارد و مخالفی سراغ ندارم، به نظرم رای می آورد.

تاجگردون گفت: پیش از این حرف از این بود که مجلس نسبت به 4-5 نفر معرفی شده نظر منفی دارد اما هر چه به زمان رای اعتماد نزدیک می شویم این تعداد کاهش پیدا کرده و هم اکنون به یکی دو نفر رسیده و البته باز این نشانه این نیست که آنها رای اعتماد کسب نخواهند کرد بلکه در زمان فعلی نظر منفی نسبت به آنها در مجلس وجود دارد.

منبع: مهر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم