۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴

نکونام و مربیگری در استقلال !

نكونام در سال‌هاي پاياني دوران بازيگري خود قرار دارد و از جمله بازيكناني است كه به واسطه حضور 7 ساله در لاليگا از تجربه متفاوتي در قياس با ديگر بازيكنان برخوردار است. اينگونه بازيكنان معمولا گزينه خوبي براي مربيگري در سال‌هاي آينده به حساب مي‌آيند.
کد خبر : ۸۲۲۴۷
" صراط ورزشی "- از نكونام درباره اينكه آيا دوست دارد به كار مربيگري بپردازد سوالي پرسيده نشده اما بدون شك جواد از آن جمله بازيكناني است كه دوست دارد پس از دوران بازيگري به كار مربيگري در فوتبال نيز ادامه دهد. شايد جواد در 37 سالگي و شايد هم كمتر با دنياي فوتبال خداحافظي كند و به جرگه بازيكنان بازنشسته بپيوندد اما او گزينه مطلوبي براي مربيگري در استقلال خواهد بود.

جواد با تداوم حضور در باشگاه استقلال مي‌تواند خلأ محبوبيتش را هم از بين ببرد. اگرچه او با انتخاب استقلال از جايگاه ويژه‌اي ميان هواداران برخوردار است اما براي محبوبيت بيشتر بايد يكي دو فصل ديگر و شايد اگر آمادگي‌اش كاهش نيابد سال‌هاي بيشتري در استقلال باشد تا به نوعي به يكي از چهره‌هاي ماندگار اين باشگاه بدل بشود. نكونام مي‌تواند فرهادي ديگر براي استقلال باشد.
مجيدي زماني به استقلال آمد كه فوتبالش در امارات تمام شده بود. فرهاد آنقدر افت كرده بود كه حتي ناصرحجازي هم او را نمي‌خواست اما مجيدي آمد و با اينكه 2 فصل بسيار بد را در استقلال پشت سرگذاشت اما آرام آرام به آمادگي لازم رسيد و گل‌هايي كه در دربي‌ها زد محبوبيتش را بالاتر برد.

 البته بعيد است كه نكونام مثل مجيدي استقلال را ترك كند و برود اما مي‌توان روزهاي خوبي كه مجيدي با استقلال داشت را براي نكو نيز متصور بود و حتي او را مربي آينده استقلال تصور كرد. حال بايد منتظر ماند و ديد سرنوشت جواد چه خواهد شد.