۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
خاطرات علیرضا دبیر درباره شهید رئیسی؛

هم تبریک می‌گویم و هم تسلیت

هم تبریک می‌گویم و هم تسلیت
علیرضا دبیر خاطراتی از آیت‌الله رئیسی را در برنامه فوتبال برتر بازگو کرد.
کد خبر : ۶۵۸۷۶۰

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی که آشنایی دیرینه‌ای با آیت‌الله رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران داشت در برنامه فوتبال برتر در مورد ایشان و هیئت همراهش صحبت‌هایی را مطرح کرد.

*در سال ۸۳ با آیت الله رئیسی آشنا شدم
من هم تبریک می‌گویم و هم تسلیت می‌گویم شهادت ۸ تا عزیزمان را. آشنایی با ایشان برمی‌گردد به سال ۸۳ که در مشهد با ایشان آشنا شدم و هرجا بودند خدمت ایشان بودیم تا اینکه رییس جمهور شدند و به صورت مستقیم مشکلات کشتی را حل می‌کردیم و خاطرات زیادی داریم.

*حرف‌هایی که زدند را در وجودشان دیدم
پارسال که جایزه قهرمانان را می‌دادند اول کشتی بالا رفت و ایشان شروع کردند با من صحبت کردن. در این دو روزه تمام حرف‌هایی که به من زدند را در وجودشان دیدم. ایشان راه حق را از باطل خوب شناخته بود. همچنین امیدوارم هرجا مراسمی برای آقای رئیسی می‌گیرند آقا امیر عبداللهیان فراموش نشود. ایشان خیلی در سفرهای تیم ملی کشتی کمک کردند.

*راننده ما امروز گریه می‌کرد
یک خاطره بگویم که دیروز اتفاق افتاد. یک نامه‌ای را می‌خواستم برسانم به آقای رئیسی که به سید مهدی موسوی گفتم خودم بیاورم که گفت نمی‌خواهد و به یکی از بچه‌هایتان بیاورد. یکی از بچه‌های راننده ما برد و او را تحویل گرفتند و در داخل چایی دادند و از او پذیرایی کردند. این راننده ما امروز انقدر گریه می‌کرد من عاشق این آدم شدم. ای کاش می‌شد خاطرات او را از آقای رئیسی کتاب بکنند.

*حق را از ناحق تشخیص بدهیم
امیدوارم حق را از ناحق تشخیص بدهیم. این‌ها عاقبت بخیر شدند و ما این بزرگواران را از دست دادیم. امیدواریم حضور میلیونی در مراسم تهران باشد.