۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

مرگ دردناک یک مادر و چهار کودک در سیلاب وحشتناک مشهد

مرگ دردناک یک مادر و چهار کودک در سیلاب وحشتناک مشهد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: دو فوتی در میدان انقلاب از داخل خودروی محبوس در آب به بیرون کشیده شدند. همچنین یک منزل مسکونی در حوالی خیابان سپاه واقع در منطقه سیدی به دلیل حجم سیلاب دچار آوار شده بود که متاسفانه یک مادر و چهار کودک جان خود را از دست دادند
کد خبر : ۶۵۸۱۹۸

به گزاش صراط به نقل ازاعتمادانلاین ، حمیدرضا کافی‌نیا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از افزایش تعداد جانباختگان سیلاب مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با اعلام این خبر گفت: به محض وقوع باران در بعدازظهر امروز، ۵۶ ایستگاه آتش‌نشانی در مشهد در حالت آماده‌باش صددرصد قرار گرفتند و ۵۰۰ نیروی عملیاتی در یک شیفت فعال شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر مشهد در حال امدادرسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه میدان انقلاب مهم‌ترین نقطه عملیاتی ما در حادثه سیلاب امروز است، اظهار کرد: از حدود ساعت ۱۵:۰۰ امروز، همکاران ما با قایق‌های نجات در آنجا مستقر هستند و خودرو‌های محبوس در آنجا را جستجو می‌کنند.

کافی‌نیا افزود: همچنین تعدادی از نیرو‌های غواص را به داخل آب فرستادیم تا بتوانند در عملیات جستجوی شهروندان کمک کنند.

وی در خصوص خسارات جانی این حادثه گفت: دو فوتی در میدان انقلاب از داخل خودروی محبوس در آب به بیرون کشیده شدند. همچنین یک منزل مسکونی در حوالی خیابان سپاه واقع در منطقه سیدی به دلیل حجم سیلاب دچار آوار شده بود که متاسفانه یک مادر و چهار کودک جان خود را از دست دادند.

برچسب ها: سیلاب مشهد