۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

تب رکوردزنی سینما،‌ با صندلی‌های پر و سالن‌های خالی!

تب رکوردزنی سینما،‌ با صندلی‌های پر و سالن‌های خالی!
سینما وارد دور رکوردزنی شده تا جایی که برخی موفقیت یک فیلم را به رکوردزنی مخاطبانش می‌دانند،‌ این در حالی است که برخی از این رکوردها با صندلی‌های پر هنگام خرید بلیت و سالن‌های خالی هنگام اکران فیلم ساخته می‌شوند.
کد خبر : ۶۵۷۰۰۸

به گزارش صراط به نقل از فارس ـ گروه سینما و تئاتر: «... تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سینمایی ... شد.» این جمله‌ای است که این‌ روزها تبدیل به جمله پرتکرار اخبار سینمایی شده است.تب رکورد در هنر هفتم بالا گرفته و آثار سینمایی تلاش می‌کنند هرطور که شده رکوردی را جابجا کنند،‌ این باعث شده تا برخی آثار در روزهای ابتدایی ثبت رکورد به اندازه فروش چند ماه پایانی فروش داشته باشند.این درحالی است که مشاهدات عینی خبرنگار فارس نشان می‌دهد که «دو فیلم سینمایی در حالی که در مرحله خرید بلیت سالن پر را نشان می‌دادند،‌ هنگام اکران فیلم با سالن خالی مواجه بودند.»

 
پیش از این اخبار رکوردزنی فروش در روزهای ابتدایی برای یک فیلم باعث افزایش مخاطب برای این اثر شده بود.
این روزها فیلم‌ها اخبار رکوردزنی فروش در روز اول،‌ 2 روز اول، 3 روز ابتدایی و ... را اعلام می‌کنند تا هم برای خود موفقیتی دست‌وپا کنند و هم تبلیغی برای مخاطبانشان درست کنند.خرج کردن عددی چند میلیاردی برای این رکوردسازی بعد از جذب مخاطب می‌تواند یک اثر شکست خورده را به یک فیلم پرفروش تبدیل کند تا این هزینه جایگزینی برای هزینه تبلیغات باشد.این اتفاق باعث شده تا برخی آثار بعد از رکوردزنی روزهای ابتدایی با توقف فروش مواجه شوند.
برچسب ها: سینما گیشه