۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
بانوان پرسپولیسی تیم دار شدند؛

منتظر دربی تیم زنان استقلال و پرسپولیس باشیم؟

منتظر دربی تیم زنان استقلال و پرسپولیس باشیم؟
تیم فوتبال زنان پرسپولیس رسما راه اندازی شد و این تیم به زودی در مسابقات شرکت خواهد کرد.
کد خبر : ۶۴۲۲۷۰

به گزارش پایگاه خبری صراط، پرسپولیس مطالعه و اقدام برای راه‌ اندازی تیم فوتبال زنان را آغاز کرده است. در این ارتباط مذاکرات و رایزنی‌ ها با مسئولان برگزاری مسابقات و دست‌ اندرکاران امر، ادامه دارد. نتیجه این اقدامات به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید. هنوز این تیم راه نیافتاده، بسیاری از ستارگان فوتبال خانم ایرانی اعلام آمادگی کرده اند که با پیراهن تیم پرسپولیس در مسابقات حضور پیدا کنند.

برخی دیگر هم استقلالی هستند و دوست دارند که با پیراهن تیم استقلال در مسابقات فوتبال زنان شرکت کنند. البته استقلالی ها هم برای حضور در مسابقات فوتبال رسمی اعلام آمادگی کرده اند و برای اولین بار بعد از انقلاب، ممکن است خانم های استقلال و پرسپولیس همزمان در فوتبال کشورمان صاحب تیم باشند.

فعالیت تیم های زنان استقلال و پرسپولیس یک زمینه تاریخی دارد و این 2 تیم در سال های قبل از انقلاب هم تیم فوتبال رسمی داشته اند و در مسابقات مختلف شرکت می کردند.

در کل شروع به کار تیم زنان پرسپولیس در فوتبال ایران یک خبر مسرت بخش برای خانم ها است و امیدواریم استقلال هم تیم زنان استقلال را تشکیل دهد و تنور رقابت های لیگ فوتبال زنان ایران با حضور این 2 تیم پر اقبال و پرتماشاگر گرم تر از سابق شود و این 2 تیم خوب فوتبال ایران باعث رشد فوتبال بانوان ایران به خصوص در رده ملی شوند. / طرفداری