۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

بلوف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

بلوف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله
همزمان با تخلیه شمال سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ این رژیم برای روحیه دادن به نظامیان خود در مرز با لبنان گفت: حزب‌الله هزینه اقداماتش را می‌پردازد.
کد خبر : ۶۳۷۷۳۹

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از همشهری آنلاین، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن بازدید از مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی با لبنان اعلام کرد: حزب الله تصمیم گرفته تا در جنگ (غزه) شرکت کند و برای اینکار هزینه سنگینی می پردازد.

بازدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هدف روحیه دادن به نظامیان صهیونیست در مرز با سرزمین های اشغالی صورت می گیرد، زیرا صهیونیست ها، حداقل پنج کیلومتر از نوار مرزی با لبنان را تخلیه کرده اند و وزیر جنگ نگران است که سناریوی حمله مقاومت فلسطین به جنوب سرزمین های اشغالی تکرار شده، نظامیان فرار کرده و مناطق مرزی را به حزب الله واگذار کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از وقوع یک غافلگیری دیگر برای ارتش این رژیم در مرزهای شمالی با لبنان گفت: فرض را براین گذاشته ام که با چالش هایی بزرگتر مواجه شویم و شما هم باید این موضوع را در نظر و برای آن آمادگی داشته باشید.

تاکنون ۲۷ هزار صهیونیست از ۲۸ شهرک در مرزهای لبنان منتقل شده‌اند و روند تخلیه ۲۳ هزار صهیونیست از شهرک کریات الشمونه نیز آغاز شده است.

عصر جمعه حزب الله اعلام کرد که پایگاه های صهیونیستی رمثه، زبدین، رادار، رویسات القرن و رویسات العلم را با موشک ‌و سلاح مناسب هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینیان در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست های شهرک نشین در این مناطق شده است.

در پی انجام عملیات تاریخی طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین، گزارش های رسانه های مختلف حاکی از افزایش محبوبیت نیروهای مقاومت فلسطین و دیگر گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان و حتی ایران در جهان عرب و جهان اسلام است.

در حالی که بسیاری از سران کشورهای عربی و اسلامی به انتشار بیانیه برای دفاع از مردم فلسطین اکتفا کرده اند، مردم جهان بیش از همه چشم ها را به محور مقاومت دوخته اند و از حزب الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی، انصارالله یمن، الحشدالشعبی عراق و دیگر گروه های مقاومت انتظار دارند که در دفاع از مردم غزه اقدام کنند.

عملیات طوفان الاقصی بیش از هرچیز یکپارچگی محور مقاومت در میدان نبرد و نزدیکی قلوب امت اسلامی در سراسر گستره جغرافیایی جهان را به نمایش گذاشت.

خیابان های تمام کشورهای اسلامی و عربی در هفته گذشته شاهد تظاهرات خودجوش مردم علیه رژیم اشغالگر قدس بود. خشم مردمی از جنایات صهیونیست ها در کشورهای اسلامی و عربی تا حدی زیاد شده که هفته گذشته، دو صهیونیست هنگام بازدید از مناطق گردشگری مصر، توسط یک پلیس این کشور به هلاکت رسیدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند