۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳

بايد دقت بيشتري در انتخابات انجام داد

عضو ليست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان با تاكيد بر اينكه عرصه تبليغات چهره اي بايد به عرصه ارايه برنامه ها تبديل شود گفت: براي اينكه يك گام به جلوتر حركت كنيم رخ نمايي از چهره ها را بايد به ارايه برنامه هاي انتخاباتي تبديل كنيم.
کد خبر : ۵۴۶۶۱
به گزارش صراط مهرداد بذر پاش كانديداي جبهه متحد اصولگرايان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب كه وضعيت كنوني براي ملت و نظام حساس است گفت: با توجه به اينكه جمهوري اسلامي ايران در حالت الگو شدن براي ساير كشورهاي اسلامي است لذا بايد در رفتارها، انتخاب ها رد و قبول ها مبناي خود را رسيدن به الگوي آرماني قرار دهد.
وي با تاكيد بر اينكه همه دنيا با دقت رفتارهاي ما را رصد مي كنند اظهار داشت: شرايط حساس كنوني نشان مي دهد كه بايد دقت بيشتري در انتخابات انجام داد و مجلسي را در تراز يك مجلس قوي رقم بزنيم.
بذرپاش به شرايط و ويژگي هاي اوليه در نمايندگان و كانديداها اشاره و تصريح كرد: شرايط اوليه به صلاحيت هاي حوزه اخلاقي مربوط است كه به آرمان ها و مواضع اصولي انقلاب از قبيل احترام به شهدا و امام و شهدا تخصيص مي يابد.
وي با تاكيد بر اينكه موارد ذكر شده تنها براي نماينده اي كارآمد نيست افزود: وجود كارآمدي تخصصي و كارآمدي مديريتي تاثير بسزايي و موثري در برنامه ريزي ها خواهد داشت.
رئيس سابق سازمان ملي جوانان تصريح كرد: مجلس نيازمند افراد با ذهنيت منسجم است چرا كه اگر نماينده ذهن منسجم نداشته باشد توان مديريت قوي و برنامه ريزي براي تنظيم مناسب كشور را نخواهد داشت لذا ذهنيت منسجم كشور موجب مي شود متوازن و با اندام مناسب رشد پيدا كند.
عضو ليست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه در شرايط كنوني رقابت هاي تبليغاتي و انتخاباتي بايد در حوزه ارايه برنامه ها باشد اظهار داشت: اگر رقابت ها بر پايه ارايه برنامه ها باشد يك گام جلوتر بوده و راي مردم نيز به برنامه هاي كانديداها اختصاص خواهد يافت.
وي با تاكيد بر اينكه عرصه تبليغات چهره اي بايد به عرصه ي ارايه برنامه ها تبديل شود اذعان داشت: براي اينكه يك گام به جلوتر حركت كنيم رخ نمايي از چهره ها را بايد به ارايه برنامه هاي انتخاباتي تبديل كنيم.
بذرپاش در پايان اظهارات خود افزود: وزن كشي بين چهره ها دواي درد نظام نيست لذا بايد نظام وسيعي براي مجلس وجود داشته باشد تا برنامه ها به خوبي ارائه شود چرا كه اگر فردي براي قوه مقننه برنامه نداشته باشد در داخل مجلس نيز برنامه نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
پ ن پ از اسم هرکی خوشتون اومد بهش رای بدید