۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹

زمان برگزاری قرعه ‌كشي‌ عمره

به گفته‌ي او، امروز مراسم قرعه‌كشي به‌شكل كاملا محدود و بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۵۰۸۲۲

به گزارش صراط به نقل از ایسنا: بعدازظهر امروز (چهارشنبه، 28 دي‌ماه) سرانجام تكليف شش‌ميليون و 700هزار نفري كه امسال براي عمره ثبت نام كرده‌اند، روشن مي‌شود.

 مدير روابط عمومي سازمان حج و زيارت ـ به خبرنگار بخش حج و زيارت خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: مراسم قرعه‌كشي عمره با حضور نمايندگان بانك‌هاي ملي و ملت، بعدازظهر امروز در سازمان حج و زيارت برگزار مي‌شود و نتيجه‌ي آن به مردم اعلام خواهد شد.

به گفته‌ي او، امروز مراسم قرعه‌كشي به‌شكل كاملا محدود و بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

اين در حالي است كه پيش از اين، علي ليالي ـ رييس سازمان حج و زيارت ـ به خبرنگار ايسنا گفته بود: از تمام دستگاه‌هاي ناظر و خبرنگاران دعوت مي‌شود تا در مراسم رسمي قرعه‌كشي حضور داشته باشند.

سازمان حج و زيارت هنوز از چگونگي اطلاع‌رساني درباره‌ي نتيجه‌ي قرعه‌كشي به مردم، سخن نگفته است؛ اما طبق اصول گذشته، اطلاع‌رساني از طريق ارسال پيامك يا مراجعه به سايت‌هاي بانك‌هاي ملي و ملت خواهد بود.

ثبت نام عمره از سال 1386 متوقف شده بود كه امسال با تصميم شواري عالي حج به رياست محمود احمدي‌نژاد ـ رييس‌جمهور ـ از 24 شهريورماه آغاز شد و تا 24 مهرماه ادامه داشت. اين شورا هزينه‌ي ثبت نام عمره را 800هزار تومان تعيين كرد.

براساس اعلام سازمان حج و زيارت در اين مدت، حدود شش‌ميليون و 700هزار نفر در بانك‌هاي ملي و ملت ثبت نام كردند كه قرار است از ميان آن‌ها، دوميليون و 400هزار نفر تعيين اولويت شوند كه اعزام آن‌ها از سال 1393 آغاز مي‌شود و تا سه سال ادامه دارد.

همچنين رييس سازمان حج و زيارت اعلام کرده است: تکليف افرادي که در قرعه‌کشي انتخاب نشوند، در روز قرعه‌کشي (28 دي‌ماه) مشخص خواهد شد.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.


برچسب ها: قرعه کشی عمره حج