۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

آتش‌سوزی در اهواز

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع 2 حادثه آتش سوزی در اهواز بدلیل اتصالی برق خبر داد.
کد خبر : ۳۷۳۴۴۷
صراط: محمود روزبهانی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: اتصال برق در ساعت 12:36 دقیقه امروز باعث بروز حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در منطقه سپیدار اهواز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: ابزار و لوازم بهداشتی ساختمان در حیاط و درون این منزل مسکونی انبار شده بود که بر بر اثر اتصال برق سقف حیاط، آتش به وسایل انبار شده در زیر سقف منتقل گردید.

روز بهانی اذعان داشت: به دلیل مسقف بودن حیاط زبانه های آتش و دود به درون منزل هدایت شد که در این حادثه وسایل درون حیاط از بین رفت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: خاموش کردن آتش در این حادثه یک ساعت طول کشید و از 3 ایستگاه آتش نشانی 5 دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: همچنین ساعت 1:22 دقیقه سه شنبه به دلیل اتصال در جعبه برق در توقفگاه یک مجتمع مسکونی در منطقه امانیه اهواز حادثه آتش سوزی رخ داد.

محمود روزبهانی بیان کرد: این حادثه در یک ساختمان 6 طبقه رخ داد که واحدهای این مجتمع دچار دود گرفتگی و ساکنان مجتمع توسط ماموران آتش نشانی تخلیه شدند.

وی با اشاره به اینکه برای خاموش کردن آتش در این حادثه 4 دستگاه خودرو اعزام شد گفت: در این حادثه یک زن سالخورده دچار دودگرفتگی شد که توسط ماموران اورژانس درمان سرپایی شد.برق
برچسب ها: صراط