۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

رئیس شورای مرکزی جمنا: دولت آینده نباید مقابل مستکبرین کوتاه بیاید

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: تلاش می کنیم دولتی شکل بگیرد که با همه وجود راه امام را ادامه دهد و ساده زیست باشد و مقابل مستکبرین و ظالمین سر سوزنی کوتاه نیاید.
کد خبر : ۳۵۷۳۴۰
صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر امام با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی و نهضت حضرت امام اظهار داشت: امام بیش از 15 سال در زندان بود و سختی ها را تحمل کرد تا انقلاب به پیروزی برسد و آرمان های تمام انبیا و اسلام و دین خدا برای اولین بار از طریق جمهوری اسلامی حاکم شد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام رحیمیان خطاب به حضرت امام گفت: ما آمده ایم تا پیمان ببندیم که تا آخرین قطره خون در راه شما و اسلام نابی که احیا کردید خواهیم بود و از این آرمان دفاع خواهیم کرد و پیام تان را به نسل های آینده خواهیم رساند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: تلاش میکنیم دولتی شکل بگیرد که با همه وجود راه امام را ادامه دهد و ساده زیست باشد و مقابل مستکبرین و ظالمین سر سوزنی کوتاه نیاید.

وی تاکید کرد : ما با تمام وجود تلاش میکنیم دولتی سرکار بیایید که میراث امام را که همان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است حفاظت و احیا کند.

حجت‌الاسلام رحیمیان با بیان اینکه امام هرچه داشت از بندگی و اخلاص بود،  گفت: ما راه امام را ادامه خواهیم داد و برای خدا کار میکنیم چراکه اگر کار برای خدا باشد حتما موفق است و امام هم با دست خالی نهضت خود را آغاز کرد.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: برای تحقق اسلام ناب محمدی و خدمت به مردم تلاش کرد و بزرگترین مزیت امام این بود که دغدغه مردم داشت و خود را خادم آنها می دانست.