۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

دلیل عجیب برای پذیرش دختر جباری +سند

درحالی که دو وزیر ورزش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتقال دختر علی جباری پیشکسوت استقلال به بیمارستان میلاد نامه‌نگاری کرده‌اند اما این اتفاق رخ نداده است.
کد خبر : ۳۱۹۰۵۰
صراط: درحالی که دو وزیر ورزش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتقال دختر علی جباری پیشکسوت استقلال به بیمارستان میلاد نامه‌نگاری کرده‌اند اما این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش فارس، دختر علی جباری پیشکسوت تیم استقلال مدت هاست به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است و چند روزی هم هست که دختر وی به کما رفته است.

علی جباری به واسطه سالها حضورش در ورزش و با نشستی که چندی قبل با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان داشت و پیگیری های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق شد نامه تاییدیه برای انتقال دخترش از بیمارستان خاتم الانبیا به بیمارستان میلاد را بگیرد اما ظاهرا به دلایلی که خیلی مشخص و قانع کننده نیست بیمارستان میلاد از پذیرش دختر وی خودداری کرده است.

در این زمینه علی جباری اظهار داشت: دخترم ۱۲ روز است که در کما بسر می برد. هزینه های بیمارستان خاتم الانبیا بالاست و چون دخترم بیمه تامین اجتماعی است به دنبال این بودم که او را در بیمارستان میلاد بستری کنم. حتی برای انجام شدن این انتقال نامه وزیر تعاون را گرفتم ولی خانم روزبه در بیمارستان میلاد بهانه های عجیبی می اورد و می گوید جوان های دیگری در نوبت هستند و از پذیرش دختر من معذور هستند. واقعا نمیدانم چه بگویم. مگر دختر من پیر است که چنین بهانه هایی آورده می شود؟ من تاییدیه انتقال را دارم اما نتوانسته ایم این کار را انجام دهم.

در زیر می توانید نامه هایی که علی جباری در اختیار دارد ولی با این حال نتوانسته دخترش را منتقل کند ببینید: