۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
در نطق پيش از دستور اجلاسيه دهم مجلس خبرگان صورت گرفت؛

انتقاد از صدا و سیما در مجلس

نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري به شدت از " برنامه‌هاي بي‌محتواي صدا و سيما" و همچنين انتشار برخي نشريات در راستاي تمسخر عفاف و حجاب، انتقاد كرد.
کد خبر : ۳۱۷۴۶

آیت‌الله احمد بهشتی نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور خود در اولين روز اجلاس دهم خبرگان ملت، به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و اهمیت نقش حضور مردم در این عرصه اشاره و نامزدهاي پيروز در انتخابات آينده را به كار كردن برای مردم دعوت كرد.

به گزارش صراط نیوز به نقل از فارس،وي وظیفه اصلی نمايندگان مجلس را مبارزه با فقر، تورم و رفع گرفتاری دانست و تاكيد كرد: مجلس اصولگرا مجلسی است كه برای رفع گرفتار‌‌ی‌های جامعه تلاش كند.

نماينده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري در ادامه سخنانش اصولگرایی را به معنای التزام عملی و اعتقادی به قانون اساسی و مخصوصاً ولایت‌مداری و یكی از راه‌های موفقیت در عرصه انتخابات را حفظ وحدت در جامعه دانست.

آيت‌الله بهشتي سپس به موضوع عفاف و حجاب و اهمیت این مسأله اشاره كرد و با انتقاد از "كساني كه به اين موضوع مهم نمی‌پردازند بلكه آنرا مورد تمسخر فرار می‌دهند"، انتشار برخی نشریات در این راستا را محكوم كرد.

وی بر نقش هنر اسلامی در ایجاد فضای دینی در جامعه تأكید كرد و پخش برخی برنامه‌های بی محتوا از صدا و سیما را مورد انتقاد جدی قرار داد.

نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري در ادامه به طرح تفكیك جنسیتی در دانشگاه‌ها اشاره كرد و از برنامه‌های دانشگاه قم برای اجرای این طرح در دانشگاه‌ها خبر داد.

آيت‌الله بهشتي سپس به نقش برجسته وزارت علوم در تفكيك جنسيتي در دانشگاه‌ها اشاره كرد و اراده نیرومند كامران دانشجو در اجرای چنین طرحی را مورد تقدير قرار داد و از مسئولان خواست تا در این خصوص تدبیری بیندیشند.

وی در پایان به اجرای این طرح در برخی كشورهای غربی و عربی همچون عربستان اشاره كرد و اجرا نشدن چنین طرح مهمی در دانشگاه‌ها را سؤال‌بر‌انگیز دانست.

نظرات بینندگان
شادمان
|
Germany
|
۱۷:۴۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
ترس دولت از اجرایی نکردن طرح تفکیک و دهن کجی به حجاب و عفاف جذب رای غیر مذهبیونه.این لقمه ی حرامی است که دولت فرو می برد و نتیجه ی آن سقوط تا مدفن شیطان خواهد بود.
علی
|
Australia
|
۱۰:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خیلی جالبه
همین یکی دو ماه پیش یه برنامه ای از تلویزیون پخش شد که در اون امام جمعه های تهران و قم یعنی آقایان خاتمی و حسینی بوشهری روند برنامه های صدا و سیما را مثبت توصیف کردند در حالیکه در فضای مجازی روند برنامه های صدا و سیما ر منفی ارزیابی میشه تا مثبت حالا یا ................................. یا اینکه سیاه نمائی نسبت به برنامه های صدا و سیما زیاده
توجه داشته باشید که انتقاد ها به یک یا چند برنامه خاص نیست بلکه بیشتر کلیت برنامه های صدا و سیما را شامل میشه

حال باید گفت مشکل کجاست؟