۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

خرازی: باید با صداقت در انتخابات حاضر شد

رئیس حزب ندای ایرانیان گفت: آرمان مردم مشخص است و انتخاب خود را به‌راحتی انجام می‌دهند و عقد اخوتی هم با ما نبستند و لذا باید در این دوره از انتخابات باصداقت وارد شویم.
کد خبر : ۲۷۹۰۱۹
صراط: سید محمدصادق خرازی سه‌شنبه‌شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در بهشهر افزود: اصلاحات در این کشور دفن شدنی نیست و کسی نمی‌تواند اصلاحات را حذف یا دفن کند چراکه نتیجه اصلاحات را درنتیجه انتخابات سال ۹۲ دیدیم و در انتخابات آینده این حضور را از هم‌اکنون ترسیم می‌کنیم.

وی بابیان اینکه بسیاری از افراد تلاش کردند نام اصلاح‌طلبی مترادف با سکولاریزم و نا ممدوح باشد، اما نتوانستند و نشد، یادآور شد: اصلاحات حذف شدنی نیست و باید به دنبال عدالت باشیم.

رئیس حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه حزب ندای ایرانیان نوپا است و در حال همه‌گیر شدن در کشور است، یادآور شد: ۱۲۱ شعبه از این حزب در ۱۲۱ شهر کشور تشکیل شد و در شهرهای مختلف مازندران نیز فعال است و دارای موقعیت ویژه‌ای هستیم که به دنبال جوان‌گرایی و جلب اعتماد جوانان هستیم.

خرازی بیان داشت: در برخی موارد با اصلاح‌طلبان به ائتلاف رسیدیم و در برخی موارد نیز ائتلاف نداریم، یادآور شد: می‌خواهیم برای مجلس آینده نمایندگانی معرفی کنیم که نماد اصلاح‌طلبی باشند.

وی بابیان اینکه ما نیازمند دقت در تمام اصول و موازین خود هستیم، خاطرنشان کرد: اصلاحات در متن کشور ما ریشه دارد و در میان همه ادیان الهی مهم‌ترین رسالت آن اصلاح بوده است که باید موردتوجه باشد.

رئیس حزب ندای ایرانیان گفت: نمی‌توان در جامعه تأثیر شگرف گذاشت وقتی با خود صادق نیستیم، که در همین راستا مشکلات طبقه‌بندی‌های اجتماعی در ایران هم تأثیر گذاشته است و مردم حاشیه‌ای رأی خود را به مرکز نشینان تثبیت کردند که این نتیجه خواب خبرگان و غفلت نخبگان است.

خرازی افزود: آرمان مردم مشخص است و انتخاب خود را به‌راحتی انجام می‌دهند و عقد اخوتی هم با ما نبستند و لذا باید در این دوره از انتخابات باصداقت وارد شویم و برای اصلاح جامعه تلاش کنیم تا عدالت، توسعه، پیشرفت و دموکراسی که شعار ملت ایران در دو قرن گذشته است محقق شود.

وی همچنین در مورد سهم‌بندی بانوان در مجلس هم گفت: برای بانوان نباید سهم‌بندی وجود داشته باشد بلکه باید بر اساس توانمندی‌ها وارد عرصه‌های مختلف شوند و سهم‌بندی بانوان با دموکراسی در جامعه سازگاری ندارد و این مسئله محدود کردن بانوان است.

خرازی همچنین بابیان اینکه روزنامه وقایع اتفاقیه از شنبه روی کیوسک‌های مطبوعاتی مازندران قرار می گیرد، یادآور شد: امیدواریم روزنامه اول در استان مازندران باشیم و فعال در عرصه مطبوعات وارد شویم.

منبع: مهر