۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

حواشی دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان

پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان از خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : ۲۶۴۰۳۳
صراط: دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان از هفته نهم لیگ بتر در حالی از ساعت ۱۵ آغاز شد که پیش از آغاز این مسابقه از خانواده مرحوم نوروزی تجلیل به عمل آمد. حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید.

* بیش از هشت هزار نفر از هواداران دو تیم در ورزشگاه ثامن مشهد حاضر هستند. این در حالی است که هنوز جایگاه مخصوص هواداران پرسپولیس تقریبا پر شده است. اما هنوز تعداد آنها رو به افزایش است. البته هنوز بیش از نیمی از جایگاه ورزشگاه خالی به نظر می‌رسد.

* محسن فروزان، رضا شربتی، میثم حسینی، ‌ بهروز افشار، احمد تیزرو، عباس افراسیابی، ‌ میثم نقی‌زاده، سعید واسعی، ‌ احمد کامدار، رضا عنایتی و حسین زامهران ۱۱ بازیکنی هستند که در ترکیب تیم سیاه‌جامگان برای این مسابقه جای دارند.

* پیش از آغاز این مسابقه از خانواده‌های مرحوم هادی نورورزی و ریحانه بهشتی ورزشکار دوومیدانی کار استان خراسان که اعضای بدنش را اهدا کرد، تجلیل شد.

* هواداران دو تیم پیش از آغاز این بازی هادی نوروزی را تشویق کردند. همچنین هانی نوروزی نیز همراه سایر پرسپولیسی‌ها تمرین کرد و سپس به روی نیمکت نشست.

* در غیاب رضا نورمحمدی محسن بنگر بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود که این بازوبند نیز مشکی و همرنگ بود لباس پرسپولیسی‌ها بود. همچنین شاگردان برانکو مچ‌بند مشکی نیز به دستشان بسته بودند.

* مرتضی کرمانی مقدم و رضا شاهرودی که از پیشکسوتان پرسپولیس محسوب می‌شوند و در کادر فنی تیم سیاه‌جامگان فعالیت می‌کنند، توسط هواداران پرسپولیس تشویق شدند.

* در دقیقه ۲۴ کاپیتان فقید پرسپولیس به شدت تشویق شد.

منبع: مهر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم