۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

52 يادگاري "شبكه سه"

توليد و پخش برنامه تلويزيوني "يادگاري" به تهيه‌كنندگي مهران رسام در 52 قسمت ديگر ادامه مي‌يابد.
کد خبر : ۱۷۴۱۴۰
صراط: به گزارش روابط عمومي رسانه ملي، مهران رسام تهيه‌كننده برنامه تلويزيوني "يادگاري" از ادامه يافتن توليد آن در 52 قسمت ديگر خبر داد و گفت: ساخت برنامه "يادگاري" به علت اقبال مردم و ابراز لطف شان تا 52 قسمت ديگر ادامه پيدا مي‌كند. تعدادي از موضوعات اين برنامه را هم مشخص كرده‌ايم. براي مثال يك قسمت ديگر به موضوع دوستي مي‌پردازيم. به‌مناسبت هفته معلم يكي از برنامه‌ها را به اين موضوع اختصاص مي‌دهيم .

وي درباره مشاركت مخاطبان در برنامه گفت : برخي از موضوعات برنامه ها را مخاطبان ا طريق ارسال پيامك انتخاب كرده اند و حتي مردم دو سه مرتبه ترانه‌هايي را براي ما فرستادند كه در برنامه هم پخش كرديم.

اين تهيه‌كننده درباره چگونگي و معيارهاي انتخاب موضوعات برنامه افزود: در برنامه "يادگاري" براي انتخاب موضوعات اتاق فكري تشكيل مي‌شود كه بر اساس مناسبت‌ها، نظرات مردم و... سوژ‌ه‌هاي جذاب و جالب را انتخاب مي‌كنيم. نويسنده به نگارش آن‌ها مشغول مي‌شود و همزمان تصويرها و عكس‌هاي مرتبط را هم از آرشيو گزينش مي‌كنيم.

رسام در پاسخ به اين كه آيا لحن انشاگونه فضاي برنامه را از صميميت با مخاطب دور نكرده است، بيان داشت: نه اين طور فكر نمي كنم. زيرا تا به حال بازخوردهاي مثبتي از بينندگان نسبت به اين لحن دريافت كرده ايم و آن ها كار را به همين صورت دوست داشته اند. اتفاقا يكي از نكاتي هم كه بعضي از دوستان هنرمند ما تماس مي گيرند و به آن اشاره مي كنند، استفاده از همين لحن است. در هر برنامه بيش از 1300 پيامك داريم و اين نشان مي‌دهد مردم برنامه را دوست داشته اند.

برنامه تلويزيوني "يادگاري" كاري از گروه سرگرمي و تفريحات شبكه سه سيماست كه با اجراي مسعود فروتن پنج‌شنبه شب ها از ساعت 21 روي آنتن شبكه سه سيما قرار مي گيرد. همچنين تكرار اين برنامه شنبه‌ها ساعت 15.30 دقيقه پخش مي‌شود.

اين برنامه با مراجعه به فيلم‌ها و سريال‌هاي دهه 60 و 70 براي بينندگان تداعي خاطره مي‌كند.