۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

صدها وبسایت رژیم صهیونیستی هک شد

صدها وب‌سایت وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی مورد حمله هکری واقع شد.
کد خبر : ۱۷۲۵۲۹
صراط: صدها وب‌سایت وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی مورد حمله هکری واقع شد.

به گزارش راشا تودی، حمله هکرهای ناشناس به صدها وبسایت رژیم صهیونیستی بخشی از عملیات گروه‌های هکری علیه رژیم اشغالگر قدس به شمار می رود.

بر اساس این گزارش یک گروه هکری موسوم به " اوپ اسرائیل" با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، امروز 7 آوریل از همه خواهران و برادران خود می خواهیم تا با هر ابزار و وسیله ای به وبسایت های اسرائیلی و شبکه های سایبری این رژیم حمله کنند. این حرکت اقدامی اعتراض آمیز ضد سیاست های اسرائیل از جمله سیاست های این رژیم ضد فلسطین است.

در این بیانیه آمده است، ادامه حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی ضد مردم غزه و اقدامات تروریستی نظامیان صهیونیستی و محاصره مردم فلسطین که در انتظار کمک های دارویی و پزشکی جان خود را از دست می دهند دیگر قابل تحمل نخواهد بود. ما اقدامات خود را تا آزادی کامل فلسطین متوقف نخواهیم کرد.

یک گروه هکری دیگر نیز با انتشار ویدئویی تاکید کرد، حملات ضد وبسایت های اسرائیلی به منظور اعلام همبستگی با فلسطین ادامه خواهد یافت. در ماه گذشته نیز هکرهای ناشناس به وبسایت های وزارت کشاورزی و توسعه شهری رژیم صهیونیستی حمله کردند. نخستین حمله هکری موسوم به " اوپ اسرائیل" در نوامبر 2012 میلادی در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت گرفت.

در جریان این حملات بیش از 700 وبسایت اسرائیلی از جمله وبسایت وزارت خارجه و دفتر رئیس رژیم صهیونیستی از کار افتاد. گروه های هکری پس از این حمله سایبری اطلاعات شخصی مربوط به 5 هزار مقام اسرائیلی را فاش کردند.



 

منبع: تسنیم