۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
پیامدهای پاسخ منفی یا مثبت روحانی به درخواست مناظره

اره‌ای که احمدی‌نژاد به دست روحانی داد

احمدی‌نژاد با درخواست مناظره، اره ای را به دست روحانی داد که حرکت آن به هر جهتی، چوب را خواهد برید.
کد خبر : ۱۴۷۰۲۵
"گروه سیاسی صراط" - در حالی که حسن روحانی هنوز پاسخی به درخواست احمدی نژاد برای مناظره با او نداده است، تعدادی از مشاوران و معاونان او برای پاسخ به رییس جمهور سابق پیش قدم شده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، مشاوران رییس‌جمهور در پاسخ های خود در تلاشند تا سطح احمدی نژاد را پایین تر از مناظره با روحانی بدانند و از این طریق حتی نیاز به پاسخگویی روحانی را نیز منتفی بدانند.

با این وجود به نظر می‌رسد هر سه گزینه سکوت، جواب مثبت یا جواب منفی به درخواست مناظره، روحانی را در وضعیتی نامطلوب قرار دهد.

انفعال و سکوت او، همچنان پرونده درخواست بی پاسخ را باز نگه خواهد داشت؛ تکلیف پاسخ منفی که کاملا مشخص است و پاسخ مثبت نیز او را وارد یک ماجرای جدید خواهد کرد که با توجه به نوع مناظرات احمدی نژاد – که حتی مورد تذکر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته بود – نتیجه آن هرگز مشخص نیست و چه بسا روحانی حتی در صورت دفاع از انتقادات خود به دولت نهم و دهم، در نهایت از نتیجه مناظره راضی نباشد.

در واقع احمدی نژاد با درخواست مناظره، اره ای را به دست روحانی داد که حرکت آن به هر جهتی، چوب را خواهد برید. حال باید منتظر ماند و دید آیا روحانی می تواند از این وضعیت آن گونه که مطلوب اوست، عبور کند؟

نظرات بینندگان
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۱۰
۷۶
خدا فرموده از انسان دروغگو و ریاکار دوری کنید .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تهمت زدن و توهین کردن، در کجای دین شما آمده؟

خدای تان ! در این باره چیزی نفرموده؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین دکتر. جواب کوتاه و کاملی بود. واقعا با آدمی که به راحتی دروغ میگه و تهمت میزنه اصلا نمیشه مناظره کرد.
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو من نمیگم . رئیس مرکز آمار: ادعای احمدی نژاد مردود است
نا اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جون سخت بدنبال حضور دررسانه هاست ! ما را باتو کاری نیست لطفا برو دنبال همون دانشگاه من درآوردی خودت و دست از فلاکت نمودن کشور بردار ! عمرآ شما و امثال شما در تاریخ ایران یادگار خوبی گذاشته باشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت کسایی که یه آمار درست نمیتونن بدن و خودشون آمار همدیگر را تکذیب میکنن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر دوتاشون د... هستند پس مشکلی پیش نمییاد.
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
کشور تازه آرام شده. هیچ ایرانی نمی خواهد دوباره تریبون به دست کسی بیفتد که بسیار راحت دیگران را متهم کند و فضای سیاسی کشور را به سمت آشوب و تشنج ببرد. همه چیز را به هاشمی ربط دهد و ...
ما آرامش می خواهیم آقای احمدی نژاد.
ما مردم ایران امروز بیش از هر چیز نبود شما را در فضای سیاسی خواستاریم و این بزرگترین مرهم بر آلامیست که در دوره شما متحمل شدیم.
احسنت دکترجان
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران با انتشار نامه ای که نسخه ای از آن در اختیار عصرایران قرار گرفته ، از محمود احمدی نژاد خواستند اگر به عملکرد خود در طول 8 سال ریاست جمهوری اش مطمئن است و برای پرسش های دانشجویان درباره آثار اقتصادی،سیاسی،اجتماعی و اخلاقی کارهایش در آن 8 سال پاسخی دارد ، در دانشگاه تهران حاضر شود و رو در رو به پرسش های دانشجویان پاسخ دهد.

در این نامه آمده است: شما در طول 8 سال ریاست جمهوری تان ، هرگز پاسخگویی پیشه نکردید و به جز گفت و گوهای تشریفاتی با مجریان معرف حضور صدا و سیما ، با هیچ رسانه داخلی گرفت و گوی اختصاصی و چالشی نداشتید و این در حالی است که با خبرنگاران و رسانه های درجه چندم خارجی ، بارها گفت و گوهای اختصاصی داشتید. حتی در سال 1388 نیز که آقای روحانی شما را دعوت به مناظره کرد ، آن را نپذیرفتید. حتی همین چند روز پیش نیز ، حاضر نشدید برای پاسخگویی ، به دادگاه قانونی در جمهوری اسلامی بروید. حال چه شده که اهل پاسخگویی در مناظره شده اید؟ البته همه ما می دانیم که علت چیست و سودای موج سواری سیاسی با طرح موضوعات مختلفی که مناظره ، آغاز آن است ، محرک اصلی این ماجراست ولی با این همه ، اصل را بر صحت می گذاریم و از جنابعالی می خواهیم قبل از این که با رئیس جمهور کشور که خود بهتر از بقیه می دانید چقدر مشغله کاری دارد ، مناظره کنید ، به دانشگاه تهران بیایید و ابتدا با نمایندگان دانشجویان مناظره کنید و برای اولین بار ، در فضایی جز فضای یک سویه صدا و سیما ، به پرسش های صریح و بی پرده ما درباره عملکرد و رفتارتان در آن 8 سال پاسخ دهید و در همان جا به طور مستقیم ، واکنش دانشجویان به ادعاهای تان را اعم از رد یا قبول ببینید و سپس به مناظره با افراد دیگر بیندیشید.

در پایان این نامه آمده است:
راستی آقای احمدی نژاد! اگر شما این قدر به خود مطمئن بودید ، چرا در دادگاه تان حاضر نشدید؟ آیا جز این است که در دادگاه باید همه چیز به طور مستند ارائه شود و نمی توان همانند مناظره ها با فرافکنی و تهمت زدن و جوسازی ، کار را از پیش برد؟
خداوند نعمت زندگی آرام و تقوای الهی را از بندگانش نگیرد.
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه واقعا دروغگو و تهمت زن باشه پس مناظره به نفع روحانی تمام میشه و مردم اونقدر فهم و شعور دارن که فرق راست و دروغ رو بفهمن. پس دیگه نباید اینقدر از مناظره واهمه داشته باشین و دروغگو دروغگو کنین.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دکترجان، از این نامه ها فراوونه !!
مثل نامه های بسیج دانشجویی، که از طرف بقیه حرف میزنه!!!

همه چیز به اسم دانشجو!!!
_________________________________
"یه متناظره است، ترس نداره که"
احمدی دلاور داره خودش میاد به (قتلگاه !!!)

پس شما که از خود مطمئن هستید ، اونو رسوا کنید جلوی میلیونها ایرانی!
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي احمدي دلاور شماخودتان بزرگترين تهمت ها را دراين سايت مي گوئيد
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
خداتون کیه ؟



بودایی هستی ؟



گاو پرست ؟



دروغگو کیه ؟ ر.حانی یا احمدی نژاد ؟



گزارش صدروزه درمورد دولت 11 بود یا 9 و 10 ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۷۶
۱۷۴
.
"قدرت پاسخگویی و فن بیان احمدی دلاور را با ....های ساکت و ساکن مناظرات 92 بسیار متفاوت است"

ها..... که جلوی دکتر احمدی نژاد، سوسک شد، چه برسه به نوچه هاش!
___________________________
آخ اگه من این قدرت مانوردهی احمدی دلاور رو داشتم، دیگه چیزی نمیخواستم!
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
شان رئیس جمهور در این حد نیست که بخواد با این آدم مناظره کنه.
ایشون 8 سال وقت داشت که خودشو ثابت کنه و الان نتیجه ی کارهاش هویداس. یقینا در صورتی هم که مناظره انجام بشه با گفتن دروغ های شاخ دار همه ی ملت رو انگشت به دهان میذاره.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی صدا وسیما 24 ساعته در اختیارش بود و شب انتخابات سال 88 بهش یه برنامه سخنرانی داده بودن دیگه قدرت مانور چیه؟؟؟
عدالت صداوسیما فقط اونجا اجراشد اما انتخابات امسال مستند 1 محسن رضایی شدیدا"سانسور شد و مستند 2 به موقع به پخش نرسیدو برنامه عارف هم با نقص فنی مواجه شد؟؟؟ وخبر21 غرضی رو اصلاح طلب و رضایی رو اصولگرا و جلیلی رو نامزد مستقل معرفی کرد؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دکترجان:

برای شما که بد نمیشه!!

"لطف کنید مناظره کنید تا ملت یاران بفهمد که احمدی دلاور دروغگوست و آقای روحانی با منطق خود، دکتر احمدی نژاد را رسوا کند"

مناظره کنید تا دروغ های شاخ دارش !!! آشکار شود!

نگرانی نداره که!!! داره؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جان:

رجوع کنید به مناظره کروبی و موسوی !
و ایضا چشمک زدن کروبی به رضایی!

به جای اینکه با هم بحث کنند و درباره برنامه خود بگویند، احمدی دلاور را تخریب کردند!

طبق قانون از قبل تعیین شده،شخص غایب و متضرر شده، فرصت پاسخگویی خواهد داشت!

آقای موسوی نخواستند از فرصت خودشان استفاده کنند!
چیز اضافه ای به زمان قانونی اضافه نشد،و حتی ثانیه ای بیشتر اجازه ندادند و قطع کردند!
_________________________________
محسن جان، بند دوم کامنتت به ما ربطی نداره!
ما که کاندیدی نداشتیم که به نفع ما بخواهد اینکارها انجام شده باشه!!!

ما کاندیدمون ردصلاحیت شد،و سانسور شدن یا نشدن فیلم آقایان هم به نفع کسانی بوده که کاندید بودند!! به خود آنها این موارد رو بفرمایید!

نماینده صداوسیما میلی نیستم!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جون ولی اون موقع که بودین؟ توی سخنرانیهای.... ومستندها فقط تنها شرطی که برای کاندیدای اصلح بیان نمیشد نبودن حرف الف در ابتدای فامیل بود؟؟؟
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه عمرا بتونه مناظره کنه
تواناییشو نداره . . .




موسوی که به تته پته افتاده بود اینکه بماند .


روحانی باید عواقب حرفاشو تو تلوزیون پس بده .
نا اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۳
۱۸
قاي دكتر احمدي نژاد يقينا در تحرير نامه به آقاي روحاني و تقاضاي مناظره با ايشان به دنبال اهداف و انگيزه هاي مشخصي بوده اند. از يك سو ايشان مي خواهند اين پيام را القا كنند كه آنچه آقاي روحاني به دولت ايشان و عملكرد 8ساله شان نسبت مي دهد حقيقت نداشته و براي اثبات نادرست بودن آن حاضرند با ايشان مناظره كنند. اگر چنانچه آقاي روحاني نپذيرند (كه علي القاعده اين گونه خواهد بود)، در آن صورت آقاي احمدي نژاد پيروزمندانه ادعا خواهند كرد كه «ديديد من درست مي گفتم و حرف هاي روحاني پايه و اساسي نداشت و ايشان حاضر نشدند رو در رو با بنده آن مسائل را مطرح كنند».

اگر هم آقاي روحاني بپذيرند كه باز آقاي احمدي نژاد پيروزي ديگري به دست آورده اند. در مقابل آقاي روحاني در تلويزيون ظاهر خواهند شد و يك مانور تحقيقاتي به نفع خودشان به راه مي اندازند. صرف نظر از آنكه آقاي احمدي نژاد در مناظره چه بگويند و آقاي روحاني چه پاسخ دهند، و مردم حق را به كدام يك بدهند، اساسا صرف ظاهر شدن آقاي احمدي نژاد در تلويزيون و به چالش كشيدن دكتر روحاني في النفسه براي ايشان يك پيروزي تبليغاتي بسيار مهم خواهد بود. بنابراين اگر دكتر روحاني پاسخ ندهند، آقاي احمدي نژاد مي توانند دست كم مدعي يك پيروزي اخلاقي شوند: و اگر هم پاسخ بدهند كه آن وقت نور علي نور مي شود و ايشان به يك پيروزي و موفقيت جالب تبليغاتي دست يافته است.

بنابراين انگيزه هاي آقاي احمدي نژاد در نگارش نامه تقاضاي مناظره روشن است. مي ماند اينكه پاسخ آقاي روحاني چه مي بايستي باشد؟ قبل از هر چيز بايد گفت كه آقاي روحاني يا دفترشان حتما بايد به اين نامه پاسخ بدهند. بي پاسخ گزاردن آن نامه به دور از نزاكت است. چرا كه مساله احمدي نژاد نيست بلكه مساله شخصيتي است كه به هر حال 8 سال رييس جمهور كشور يا مرد شماره دوم نظام بوده. بي پاسخ گذاشتن آن در حقيقت و به تعبيري بيش از آنكه بي محلي و بي اعتنايي به آقاي احمدي نژاد باشد، بي اعتناي به جايگاه دوم نظام است. اما سوال دشوار آن است كه پاسخ چه مي بايستي باشد؟ در وهله اول بايد گفت كه پاسخ يقينا مي بايستي كاملامحترمانه باشد.

اما و در عين محترم بودن بايد بيان كنند كه مجموعه اوضاع و شرايط اقتصادي، سياسي، اجتماعي، جايگاه ايران در عرصه بين المللي، روابط ايران با همسايگانش، وضعيت حقوق شهروندي، بالارفتن خط فقر، حجم شركت ها و واحدهاي توليدي تعطيل شده و... واضح تر و روشن تر از آن است كه اوضاع كشور در 8 سال گذشته به چه صورتي درآمده بوده. خيلي نيازي نيست كه با مناظره در برابر مردم نشان داده شود كه وضعيت كشور در تيرماه كه آقاي دكتر روحاني دولت يازدهم را تشكيل مي دهند چگونه بوده. به علاوه نيازي هم به روشنگري مردم نيست. في الواقع مردم اگر خواهان تداوم دوران آقاي احمدي نژاد مي بودند، يقينا به دكتر جليلي راي مي دادند. اما نفس اينكه آقاي روحاني بيش از 4 برابر جليلي راي آوردند به بهترين شكل نشان دهنده اعتقادات مردم است.
سرباز گمنام08
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا دقت كنيد
آقاي دكتر جليلي هيچ وقت نگفتند من از طرف دكتر احمدي نژاد اومدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۱
۱۵
قبلااين همه چوب و درخت بريدند چي شد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
قضایا از جایی شروع شد که سرمقاله نویس ولایتمدار خودعمارپندار !!! و اون رییس شون پرتو، شاخه ای که خود روی آن نشسته بودند، بریدند!!
به اسم بصیرت !!!
فوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۵۱
۱۹
رئیس مرکز آمار ایران می گوید آمارهای ارایه شده از سوی حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری، نظیر نرخ تورم ، رشد اقتصادی ، نرخ بیکاری و یا ضریب جینی مورد تائید مرکز آمار ایران است و ادعای محمود احمدی نژاد در این زمینه صحیح نیست.

عادل آذر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق مبنی بر تشکیک در آمارهای ارائه شده از سوی آقای روحانی در گزارش 100 روزه ، افزود: آمارهای ارایه شده از سوی مرکز آمار ایران بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی تدوین می شود و بدور از تغییر دولتها ، سلیقه ها، احزاب و گروههای خاص است.

وی تاکید کرد: مرکز آمار ایران به عنوان مرجع رسمی آمارهای کشور در تهیه و تولید و انتشار آمارهای رسمی مسئولیت دارد.

آذر اظهار داشت: اصول حرفه ای مرکز آمار ایران این نهاد را ملزم می کند با رویه مشخص و متناسب با استانداردهای جهانی به تولید آمار بپردازد.

به گفته وی ارائه آمارهایی نظیر سری زمانی نرخ تورم، نرخ بیکاری و رشد اقتصادی سالهای متمادی است که به طور متداول از سوی این مرکز انجام می شود.

رئیس مرکز آمار ایران تاکید کرد مرکز آمار ایران برای تنظیم آمارهای رسمی کشور سوگند حرفه ای خورده و به این سوگند پایبند است.

وی در پایان اظهار داشت: آمارهایی که رئیس جمهوری در گزارش صد روزه خود نظیر نرخ تورم، بیکاری و رشد اقتصادی ارایه دادند مورد تائید این مرکز است و این آمارها بدون هیچگونه جانبداری و بر پایه علمی تنظیم شده است.

محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم در نامه ای به رییس جمهوری خواستار مناظره حضوری با وی در خصوص آمارهای ارائه شده از سوی ایشان درگزارش صد روزه فعالیت دولت یازدهم شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب عادل آذر خبر نداره همین امارهای ایشون بودند که می داد دکتر احمدی نژاد بعد مخالفین می گفتند دروغه ...
ناشناس
|
Australia
|
۱۰:۰۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۸۴
۳۲
به نظر من جناب احمدی نژاد بجای متشنج کردن اوضاع، یک مقداری انصاف داشته باشند بزارن مملکت آرامش داشته باشه، ایشان در زمان مسولیت اگه می خواستن مملکت روی آرامش ببینه اینقدر خون به جگر حداقل دوستانش نمی کرد و همه حتی رهبر فدای یک نفر نمی کرد
سرباز گمنام08
|
Australia
به ياد داشه داشته باشيد اول آقاي روحاني شروع كردند
اگر انسان ذره اي انصاف داشته باشه يعني احمدي نژاد در اين 8 سال هيچ كاري نكرده كه آقاي روحاني در اين گزارش 100 روزه 35 دقيقه فقط سياه نمايي كردن
خود ايشون در اين 100 روز چه كردن؟؟؟
ناشناس
|
Australia
متاسفانه روحانی تن به مذاکره نمیدهد

اسکورت روحانی در بوشهر را دیده اید ؟
حسن س
|
Australia
تشنج کی ایجاد کرده ؟
روحانی ایجاد کرده با این کارش زحمت چند ساله دولت قبل آفتوبه گرفت این خودش تنش میاره بین دولتی ها .
حق مسلم احمدی نژاد دفاع کردن در مقابل حرفایی که بهش نمیچسبید .
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۸۲
۳۲
با کسی که تو این دنیا سیر نمیکنه که نمیشه مناظره کرد،
آخر مناظره احمدی نژاد برنده میشه، چون میخواد بگه من بار اولی که رفتم نیویورک دورم هاله نور گرفت ولی تو چی؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ولی تو اولین باری که رفتی، همه چیزمان رو فروختی!!! به قیمت یه آب نبات !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بگذارید مناظره برپا شود تا حقانیت های ثابت گردد

انکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه ظریف هم داره به این عرب ها مثل آب خوردن باج میده

گفته جزیره قابل مذاکره است
فردا هم مثل هویدا میاید و خواهد گفت ما میخواهیم ابو موسی را زن ئهیم
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این پسره اومد


فرق سیب زمینی با سیاست نمیدونی واسه چی کارشناسی میکنی .
اسمتو چرا عوض نمی کنی .

منم طرفدار احمدی نژاد فقط احمدی نژاد احمدی نژاد .

دیگر کسی مانند احمدی نژاد نخواهد آمد .
نا اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۷۰
۲۴
دستت رو شده احمدی ! ،خود احمدی نژاد وقتی رئیس بود حاضر شد با آیت ا... هاشمی مناظره کنه یا یکطرفه تریبون صدا و سیما دستش بود ،تهمت و دروغ، مناظران تلویزیون در زمان آقای روحانی شروع شد،مملکت بیکاره بیاد با یه آدم ... مناظره کنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
هاشمی درخواست مناظره با دکتراحمدی نژاد نداشت!

بلکه خواستار ان بود که چند روز مانده به انتخابات، یک طرفه از تلویزیون با مردم صحبت کند!!!

این منطقیه؟؟؟؟
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۵۸
۲۴
اینو خیلی خوب اومدی . در صدا وسیما به آقای خاتمی که واقعا در دل مردم جا داره و از بهترین رئیس جمهورای کشور بوده توهین کرد .به هاشمی و ناطق هم همینطور .آیا او و صدا وسیما حاضر شدند وقتی برای پاسخ به آنها بدهند .او در هشت سال به بهترین افراد کشور توهین کرد.حالا خیلی بهش برخورده که کسی از عملکرد واقعیش انتقاد کنه؟ خرابکاریهای اوبود که مردم به روحانی رای دادند.آقای احمدی نژاد شما اکنون گوشه ای از دشواریهایی که هشت سال کام ملت را تلخ کرده بود دارید مزمزه می کنید.
نا اشنا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۸
۱۷
اون موقع که قدرت دستش بود چرا مناظره نکرد،فقط تو سیما مونولوگ برگزار میکرد نه دیالوگ،یادش بخیر اون خواهر شیر زن خبرنگارمون که چهار تا سوال ازش کرد نتونست جواب بده، مثلاً گفت شما که میگفتید تحریم ها کاغذ پارست چرا مشکلات اقتصادی را ناشی از تحریم دانستید و حتی درصدی به سوء مدیریت این مشکلات را نسبن ندادید
فیسبوک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۱۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۵۴
۱۹
این همه توی دوران احمدی نژاد به دولتهای قبلی توهین شد تهمت زده شد کی وقت پاسخگویی دادند؟حالا که فقط روحانی آمار دولت قبل را داده اونهم نه کامل آقا می خواد مناطره کنه!!! خنده داره والا. در ضمن لازم به مناظره نیست تمامی این آمار را با همه وجود در زندگیمون احساس می کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۸
۱۹
این آقا رو به اشد مجازاتش برسونید اما قبلش چند سوال کوتاه ؟

بالاخره چه کسی باید مسئولیت کشته شدگان کهریزک رو به عهده بگیره ؟

ماجرای 3000 میلیارد چی شد ؟ پول ها برگشت ؟ آیا بیشتر نبود ؟ خاوری کجاست ؟ کی برمیگرده ؟ چند نفر بهش کمک کردند ؟

ماجرای شما با رمال ها چه شد؟ رمال ها آزاد شدند ؟

محاکمه اسفندیار رحیم مشایی به کجا رسید ؟ ایشون کجایند ؟

آقا م... 200 هزار تومان جریمه شدند را به صندوق ق... ریختند یا همان 200 هزار تومان هم بخشیده شد ؟!

مسئولیت اقتصاد فاسد دوره ی 8 ساله با چه کسی است ؟
چه کسی نهایتا پاسخگوی 8 سال بی تدبیری است ؟

کمک های ما به کشورهای آنگولا ، ونزوئلا ، جزایر بیسائو و ... دارای حساب و کتاب بوده ؟ آیا می شود حسابرسی کرد و آن ها را به ملت ایران بازگرداند؟

از دانشگاه جدید آقای احمدی نژاد چه خبر؟ اصولا قرار است چه افراد و شخصیت هایی در آن پرورش پیدا کنند؟ سرمایه تاسیس دانگشگاه از کجا آمده ؟

آیا به فساد های بزرگ مالی در بانک م... ، ت... و ب... رسیدگی شده ؟ نتیجه چه بود ؟ و ....
سرباز وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۶
۱۶
از اولین مناظره تلویزیونی جناب شیخ مشخص بود که ایشون اهل مناظره چالشی هستند . تو رو خدا شیخ رو مجاب کنید بیا مناظره بی صبرانه منتظر جواب شیخ هستیم. تو مناظرات انتخاباتی امسال هم دیدیم که 3 4 نفریهم براحتی حریفه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام و عرض ادب ، مسئولیت کشتخه شدگان کهریزک با کسایی هست که اون ها رو با دروغ ها شون به خیابان ها کشاندند و همچنین با خودشان که به این سادگی حرف نا حق را پذیرفتند و با بازجویان تندرویی که زیاده روی کردند. ماجرای 3000 ملیاردی که فرمودید فقط برای زمان 8 ساله نبود این ماجرا از زمان دست کم 20 سال پیش آغاز شد اینرا اسناد محاکمه گفتند و فقط در این سال کشف شد و اینرا میتوانید از آقای م-ه بپرسید که با پرونده مرتبط بودند و همسفره و قوه قضاییه نه ایشان. ماجرای رمال را از کسی بپرسید که این افسانه را ساخت .
مردم شریف ایران زمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۵۷
۲۴
چه نیازی به مناظره است/ آنچه اعیان است چه حاجت به بیان است.
دست آوردهای آقای محمود در 8 سال گذشته
1- بی ارزش کردن پول ملی 300 درصد
2-ازدست دادن سهم ایران در دریای خزر
3- از دست دادن میلیادها دلار نفتی در منابع مشترک با قطر/عراق/عربستان
4-بلوک کشدن دارائی های ایران در بانک های خارجی
5- بزرگترین اختلاس تاریخ ایران در سیستم بانکی توسط روئیس بانک ملی و فرار ولی به کانادا
5-فرار مغزها به علت نابسامانی اقتصادی
6-تورم بالای 60 درصد
7-افزایش بی کاری/اعتیاد/فحشا/ و ارزانی مواد مخدر در دوره آقا محمود
8-تعطیلی 80 درصد از صنایع تولیدی داخل
9-بی ارزش شده هویت ایرانی در دنیای خارج به علت سخنرانی های بی پایه و اساس آقا محمود در سازمان ملل از جمله انکار هولوکاست.
10-برداشت غیر قانونی 16 میلیارد از حساب ریاست جمهوری در روز آخر حکومت آقا محمود در کاخ ریاست جمهوری.

هموطن ها ی محترم اگر بخواهم باز هم می توانم ادامه بدهم تا یک کتاب 1000 صفحه ایی پر بشود
ولی چه قایده / این مصیبت های وارده به ملت ایران توسط آقا محمود را به همه هموطنان تسلیت عرض می کنم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
عالی بود ولی حاتم بخشیهای وحشتناک به دولت شیعه کش پاکستان و تامین هزینه 2 جنگ غزه و اسراییل و بازسازی این مناطق و کمک چند صد میلیون دلاری به بولیوی و جیبوتی و کومور و سومالی و....رو جا گذاشتی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۳
۱۱
سلام
به نظرم يه خبر كار كن درباره اينكه روحاني در سال 88 احمدي نژاد رو به مناظره دعوت كرد اما احمدي نژاد قبول نكرد:
ماجرا از این قرار است که دعوت به مناظره نخستین بار از سوی حجت‌الاسلام روحانی در تاریخ پنجم خرداد ماه 1388 مطرح شده است.
روحانی در آن تاریخ در واکنش به اظهارات احمدی نژاد در مورد بیانیه سعد‌آباد گفت: «متاسفانه اغلب اظهارات انتقادی در مورد دیپلماسی هسته‌ای نظام در سال‌های 82 تا 84 که این روزها و به بهانه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری بیشتر مطرح می‌شود‌، نادرست‌، غیرمنصفانه و در مواردی هم کذب محض است؛از نقطه نظری دیگر‌، این رفتار تحریف تاریخ و نادیده گرفتن منافع ملی کشور محسوب می‌شود . وقتی پای منافع نظام و مردم در میان باشد، سکوت به معنی نداشتن پاسخ نیست. گرچه اینجانب آمادگی دارم تا چنانچه رئیس جمهور محترم حاضر به دفاع از اظهارات خود پیرامون دیپلماسی هسته‌ای نظام باشند‌، گفتگوی مستقیمی را با ایشان در رسانه ملی جهت تنویر افکار عمومی و شفاف شدن حقایق تاریخی داشته باشم».
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۶
۱۲
یعنی عاشق شما برادرای ارزشی هستم همیشه دعوا دارین همیشه ناراحت و طلبکارید. هر گندی که میزنید تو مملکت میندازید تقصیر جریان تخیلی انحرافی و در عرصه خارجی تقصیر رژیم صهیونیستی.
حتی به کارتونهای یوگی و فوتبالیستها و سریال جومونگ گیر میدید
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۸
۱۶
ایشون بره با حاج داوود احمدی نژاد برادر خودشون مذاکره کنه روحانی پیش کش ... بابا طرف برادرش قبولش نداره میگه دروغگو و خائنه ... حالا شو تبلیغاتی راه انداخته یه عده از خدا بی خبر هم باز دارن احمدی دلاور راه می اندازن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دکتر احمدی نژاد اگه به مثال خاتمی و هاشمی، به برادرش پرو بال میداد و عدالت رو رعایت نمیکرد، الان برای داوود فرشته بود!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۵
۱۵
اکبر ترکان مشاور ارشد رییس‌جمهوری ایران، روز گذشته نسبت به نامه ارسالی محمود احمدی‌نژاد درباره برگزاری مناظره با رییس‌جمهوری واکنش نشان داد. او در گفت‌وگو با «شرق» تنها شرط برگزاری این مناظره را «راستگویی» عنوان کرد و به احمدی‌نژاد پیشنهاد کرد به سبب خسارات وارد شده به کشور از مردم عذرخواهی و در پیشگاه خداوند استغفار کند.

‌ گویا آقای احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری را به مناظره دعوت کرده است، شما در جریان هستید؟
بله این خبر را شنیدم اما فقط نمی‌دانم با چه خط فکری این کار را انجام داده است.

‌آقای احمدی‌نژاد می‌گوید گزارش صد روزه رییس‌جمهوری بر«پایه» انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود.
خوشبختانه حافظه تاریخی مردم ما آنقدرها ضعیف نشده که رویدادهای چند سال گذشته را به یاد نیاورند. همه به خاطر دارند وقتی آقای احمدی‌نژاد به قدرت رسید، نسبت به بسیاری از شخصیت‌های مورد اعتماد مردم و نظام، مرتکب توهین و بی‌حرمتی‌ شد و سلامت و عملکرد همه دولت‌های پیش از خود را زیر سوال برد. ایشان اکنون که از قوه مجریه خارج شده‌اند، طاقت شنیدن آمار و ارقامی را که خود مسبب پدیدآمدنش بود، ندارد و بازنمایی کارنامه خود را در آینه آمار واقعی نقد غیرمنصفانه می‌داند.

‌آقای احمدی‌نژاد شب پیش از تحلیف آقای روحانی در سیما اعلام کرد تمامی وزارتخانه‌ها با وضعیت خوبی تحویل دولت یازدهم می‌شوند و دولت هیچ‌گونه بدهی ندارد.
این ادعای ایشان بود. اما ریاست‌جمهوری که آمار تولید نمی‌کند. آقای روحانی آمارهای گزارش صد روزه را از مرکز آمار، بانک مرکزی و سایر نهادهای رسمی کشور گرفتند. این نهادها و سازمان‌ها هم هیچ‌گونه خصومتی با رییس دولت قبلی ندارند و اتفاقا بسیاری از روسای آنها، همان افرادی هستند که توسط دولت قبل منصوب شده‌اند و همین آمارها را به رییس دولت قبلی هم می‌داده‌اند اما ایشان علاقه‌ای به انتشار این آمار نداشته و با آمار‌سازی ارقامی را که خود می‌پسندیده، منتشر می‌کرده است.

‌با این حساب چه دلیلی دارد که ایشان حالا پیگیر برگزاری «مناظره» شده‌اند؟
ایشان هشت‌سال در راس قدرت بوده و حالا که از مسوولیت دور شده، تصمیم دارد از طریق «مناظره» بار دیگر خود را مطرح کنند. اما اگر از عملکرد خود اطمینان و میل به شفاف‌سازی دارند، بهتر است به موازات پیگیری برگزاری «مناظره»، این شفاف‌سازی را در دستگاه قضایی هم داشته باشند. هر شهروندی که به دادگاه احضار می‌شود، موظف است در دادگاه و جلسه محاکمه حاضر شود. نباید این طور باشد که بالاترین مقام سابق اجرایی کشور با عدم حضور در دادگاه و بی‌اعتنایی به احضاریه قانونی به دیگران درس قانون‌شکنی بدهد.

‌به هر حال این دومین نامه‌ای است که از سوی دولتمردان دولت پیشین به رییس‌جمهوری ارسال می‌شود.
بله. پس از قضایای برداشت غیرقانونی برای تاسیس «دانشگاه ایرانیان» در آخرین روزهای دولت قبلی، معاون آقای احمدی‌نژاد نامه‌ای برای دریافت کمک هزینه درخصوص تاسیس این دانشگاه‌ ارسال کرد. پرسش این است که اگر آقای احمدی‌نژاد تصمیم داشت دانشگاه تاسیس کند چرا مثل همه متقاضیان مسیر قانونی را طی نکرد؟ چطور می‌شود برای تاسیس یک دانشگاه خصوصی، دست در بیت‌المال کرد؟ هنوز اموال مناطق آزاد به صورت غیرقانونی در تصرف ایشان است...

‌این شفاف‌سازی‌ها تا چه اندازه به بازپس‌گیری اموال دولتی که قبلا اعلام کرده بودید در دست ایشان است کمک خواهد کرد؟
در باره اموال دولت که در دست آقایان باقی مانده است ما به صورت قانونی عمل کرده‌ایم. از این اموال فهرستی تهیه شده و شکایتی هم به دادگستری ارایه کرده‌ایم. قانون باید در این مورد تصمیم بگیرد. ساختمان مناطق آزاد هنوز در تصرف آقایان است و ماشین‌ها و اموال دیگری هم در اختیار آنهاست که قانونی درباره بازپس‌گیری آنها اقدام کرده‌ایم.

اموال موزه ریاست‌جمهوری هم به همین شکل پیگیری خواهد شد. هدایایی که به روسای‌جمهوری داده می‌شود طبق مصوبه موجود اگر سقف ارزش آن از یک حد تعیین‌شده بیشتر باشد در موزه هدایای روسای‌جمهور نگهداری می‌شود و هیچ وزیر یا رییس‌جمهوری نمی‌تواند این اموال را در تصرف خود داشته باشد مگر اینکه این مصوبه لغو شود که در این صورت هم از تاریخ لغو مصوبه به بعد تصرف این اموال قانونی است.

‌آیا رییس‌جمهوری «مناظره» با آقای احمدی‌نژاد را می‌پذیرد؟
آقای روحانی و آقای احمدی‌نژاد در یک جایگاه و یک منزلت نیستند؛ در عین حال، قطعا دولتمردانی در دولت یازدهم هستند که بتوانند با ایشان مناظره کنند. البته مناظره باید کاملا قانونی و بر اساس راستی باشد. اینکه یک طرف مناظره آمار‌سازی کند یا از جاده راستگویی منحرف شود مناظره نیست. ما از شفاف‌سازی درخصوص هر ابهام یا اتهامی استقبال می‌کنیم اما مناظره تنها به شرط «راستگویی» قابل برگزاری است. آقای احمدی‌نژاد به جای اینکه نامه‌نگاری کند اگر انصاف دارد باید در پیشگاه الهی استغفار کند و در پیشگاه مردم معذرت‌خواهی. ضربه‌ای که در هشت سال گذشته به کشور وارد شده است باورکردنی نیست. عظمت خسارت‌های وارد شده به کشور به سختی قابل جبران است. این خسارت‌ها هم به لحاظ مالی و مادی است هم حیثیتی و معنوی، بنابراین چاره منصفانه‌ای جز استغفار و عذرخواهی وجود ندارد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کپی نکن عزیزم، لینک بذار هرکی بخواد بره بخونه!!!
کامنتا رو میریزی به هم!
________________________________
ش... این آقای مشاور هم همینقدر بوده ! بر ایشون حرجی نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۳۷
درود خدا بر حامی مستضعفان و دشمن سرمایه داران و پوپولیسمو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۶
۸
اینو بخونید : http://bank-paper.ir/news/105
نخود همه آش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۲
۲۲
فراموش نكنيم كه در سال 88 هم آقاي روحاني از آقاي احمدي‌نژاد درخواست مناظره كرد كه پذيرفته نشد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آخه چرا بیخود و روی هوا حرف میزنید؟

سند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امين زنده به عشق، ميشه مرده به عشق احمدي بشي؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۴
۳۷
ای کاش کارهای سازنده مثل مسکن مهر و راه اهن و کارخانه ها و... که اقای احمدی نزاد ساخت و در دولتهای قبل اقازاده ها میبردن خارج کشور گفته بشه
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
اسم اقازادهها بردن حرام است خصوصا زمين خوران
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
یکی ازاین راه آهن هایی که ایشان افتتاح کردند راه آهن اصفهان -شیراز بود.این خط آهن ازمجاورت خانه ما می گذرد.خداوکیلی توچهارسال اخیر حتی یک واگن ازروی آن رد نشده است ....
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۲۹
سيا ه نمايي كردن خدمات ديگران دولت قبل هيچ نقطه قوتي نداشته ؟؟؟؟؟شما در اين صد روز تمام ملكت را درست كردين ؟؟ حالا يك سوال شما كه با خزانه خالي و انبارهاي خالي روبرو بودين چطور يك شبه مملكت بي نياز از همه چيز شد شماكه ادعاي مسلماني ميكنيم چرا اينتقدر با افكار عمومي مردم بازي ميكنيد متاسفانه در اين صد روز در اقصي نقاط كشور دوباره فاميل بازيها شروع شده .... مديران بيكفايت دعوت بكار شدهاند مگر قحط الرجال است
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۶
۲۲
روحانی عزیز با کلیدش اره که هیچی همی چیزو کنار می زنه درود به شرفش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۸
احمدی دلاور دیگه مثل سابق نیستی که با صراط کل کل کنی. و ما حالشو ببریم. من با اون تیتر " هاشمی راست میگه یا شریعت مداری " خیلی خاطره دارم.
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۲۶
من فقط میخام بگم شیخ حسن دوستت دارم خودتو عشقه جیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۱۲
۱۲
دیلی تلگراف نوشت: محمود احمدی نژاد نختسین حضور خود در عرصه سیاسی ایران را از زمان روی کار آمدن روحانی با به مبارزه طلبیدن رئیس جمهور فعلی ایران رقم زد.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» به نقل از این روزنامه ؛ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق مجددا از دوران نیمه بازنشستگی خود بازگشته تا روحانی را به منظور دفاع از عملکرد هشت ساله خود به مبارزه بلطلبد.

این رئیس جمهور سابق و فتنه انگیز طی نخستین مداخله سیاسی خود از زمان اتمام دوره ی ریاست جمهوری اش در ماه آگوست، رنجش و ناراحتی خود را از مصاحبه تلویزیونی روحانی را ابراز کرد.

روحانی با صراحت تمام گفت که رئیس جمهور سابق رکورد تورمی ایجاد کرده است.

احمدی نژاد خطاب به روحانی رئیس جمهور فعلی ایران نوشت: انتقادات غیرمنصفانه و بی اساس بود.

وی نیز تصمیم به دعوت از مناظره را در واکنش به درخواست حامیان اقلیتش عنوان کرده است.

با این حال واکنش مشاوران روحانی و سایت های نزدیک به دولت نشان داد روحانی تمایلی به مناظره با احمدی نژاد ندارد که از قضا، سابقه ی مناسبی هم در مناظره ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۷
۲۰
ایشون دیدن کشور چند وقت آرام است می خواهد دوباره جنجال کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۲
۱۳
توصیه به صراطی ها :مناظره بین سعید جلیلی و حسین شریعتمداری بگذارید.
همه مملکت را (بعد از انقلاب )گل و بلبل تعریف می کنند.
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۷
۴۶
دکتر احمدی نژاد این را ثابت کرده که مرد میدان هستش
من از آقای روحانی میپرسم
آیا دولت نهم و دهم هیچ خدمتی به مردم نکرده؟چرا باید بی انصافی کنیم؟؟
پس چگونه هست که رهبر انقلاب فرمودند که دولت دکتر احمدی نژاد از همه دولتها بیشتر کار کرده
راستی آقای روحانی الان جایگزینی برای:
1-مسکن مهر
2-سهام عدالت
3-هدفمندی
4-انرژایی هسته ایی که فروختینش به غرب
5-سفرهای استانی
6-بیمه روستایی
7-خدمت به محرومین
و...
دارین؟؟؟؟
lمحمد
|
Germany
|
۱۲:۴۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۲
۲۸
اصلا احمدی نژاد لیاقت اینو نداره که آقای روحانی باهاش مناظره کنه
در ضمن آنچه که آقای روحانی گفتند آمار رسمی و در واقع حقایق بود نه انتقاد که الان احمدی نژاد دعوت به مناظره می کنه آقای روحانی به اندازه یک دقیقه هم به دولت های نهم و دهم انتقاد نکرد فقط آمار بدست آمده از این دولت ها رو اعلام کرد که این انتقاد محسوب نمیشه
امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۹
۲۳
فكر كنم طرف دوباره خواب هاله نور ديده ميخواد بياد برامون تعبيرش كنه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۵
۲۴
دوستان فراموش نکنید که این بازی رو آقای روحانی شروع کرد.قرار بود عملکرد 100 روزه رو بیان کنه نه عملکرد 8 سال قبل(اون هم بدون رعایت انصاف).این حرف هایی که ایشون در گزارش صد روزه گفت رو قبل از انتخابات هم میزد و میشه حدس زد که 4 سال دیگه هم همین حرفها زده میشه البته نه ایشون اگه هر کس دیگه آی هم رییس جمهور میشد همین جریانو داشتیم.تخریب قدرتهای قبلی یه سنت تو این کشور.
امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۳
۲۵
دكتر در افكار عمومي مردم "محاكمه "شده است ، نيازي به "مناظره "نيست !
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۷
۲۲
روحانی محاله قبول کنه نه اینکه بترسه نه! بخاطر اینکه اگه مناظره کنه نابود میشه چون همه ...ش برملا میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۴
۳۴
اصلا در شان رئيس جمهور نيست كه با يك كلاش كلاهبردار مناظره كند....مگر ايشان در طول هشت سال به كسي اجازه انتقاد داد كه حالا از مناظره حرف مي زنه!!!!؟آدم چقدر بايد عوام فريب باشد؟
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۰
۴۳
به قول زیباکلام که خودش مبلغ روحانی بوده اگه روحانی از مناظره سرباز بزنه یعنی شکست را پذیرفته است***
همیشه
|
United States of America
|
۲۱:۲۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲
۴
۴
اگه شیخ حسن واقعا راست میگه پس چرا ترسیده
میگن تا چوب رو ورداری گربه حساب کار خودشو میکنه
مردک میاد رو هوا حرف میزنه فکر کرده مردمم که همه گوشاشون مخملیه