۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۴
واکنش کرانچار به صحبت های دایی

پنالتی سپاهان صددرصد بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز تعجب از صحبت‌های علی دایی در خصوص تبانی مالی باشگاه سپاهان با محسن قهرمانی گفت: داور عملکرد خوبی داشت و نباید با بیان این صحبت‌ها او را زیر سوال ببریم.
کد خبر : ۱۳۴۰۴۷
صراط: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز تعجب از صحبت‌های علی دایی در خصوص تبانی مالی باشگاه سپاهان با محسن قهرمانی گفت: داور عملکرد خوبی داشت و نباید با بیان این صحبت‌ها او را زیر سوال ببریم.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از تیمهای سپاهان و پرسپولیس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: من در نشست خبری قبل از بازی گفتم برای این بازی آماده‌ایم و برنامه داریم. در طول 90 دقیقه ما بهتر بودیم از نظر تملک توپ تیم برتر بودیم.

وی با اشاره به اینکه با عملکرد خوب خود سرنوشت بازی را مشخص کردیم و افزود: مهاجمان ما مقابل دروازه حریف عجولانه عمل می‌کردند ولی من در بین دو نیمه آنها را دعوت به آرامش کردم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: تیم پرسپولیس بازی را ریسکی دنبال کرد، ما هم به همین دلیل، مسابقه را هجومی دنبال کردیم ولی ما از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده نکردیم.

وی با تشکر از هواداران سپاهان که یار دوازدهم تیمش در این بازی بودند، در پاسخ این سوال که آیا باشگاه سپاهان با داور تبانی پولی داشته است؟، اظهار داشت: من بسیار متعجم از این صحبت آقای دایی زیرا ایشان اسطوره فوتبال ایران هستند. حتما برای ایشان به کرات این اتفاق و اشتباهات داوری رخ داده است.

کرانچار اضافه کرد: من قبل از حضور در نشست خبری صحنه پنالتی را دیدم و در آن صحنه صددرصد پنالتی رخ داد. داور عملکرد خوبی داشت و نباید با بیان این صحبت‌ها او را زیر سوال ببریم. در مورد صحبت‌های دیگر دایی باید مسئولان ارگان‌های دیگر فدراسیون پاسخ دهند اما به نظر من تیم پرسپولیس بازی خوبی را ارائه کرد و حتی در پی مساوی کردن بازی بود ولی با برنامه‌ای که داشتیم اجازه ندادیم این تیم به گل برسد.

وی در خصوص از دست دادن موقعیت‌های گلزنی توسط بازیکنان سپاهان اصفهان تاکید کرد: حسین پاپی و محمد غلامی فرصت‌ها را عجولانه از دست می‌دادند و خود ما هم از این موضوع یک مقدار نگران هستیم. البته هر وقت بازیکنان ما به دروازه حریف نزدیک می‌شدند، بسیار با انگیزه بودند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد صحنه خطای پنالتی و اعتراض علی دایی به اخراج زود هنگام بازیکن پرسپولیس یادآور شد: داور در هر دقیقه از بازی باید عکس العمل درست را نشان بدهد و بازیکن خاطی را مجازات کند. به نظرم داور در این مسابقه به خوبی قضاوت کرد. برای خود من قبلا این اتفاق افتاده بود که بازیکنم زود اخراج شود اما هیچگاه به این نحو اعتراض نکرده بودم.

وی در مورد دیدار با ذوب‌آهن اصفهان هم اظهار داشت: بازی ذوب‌آهن را باید به شکلی در نظر بگیریم که آنها نتیجه مسابقه را واگذار کردند و برای جبران امتیازات از دست رفته برابر ما به میدان می‌آیند. ما جایی بای اشتباه نداشته و نیاز به سه امتیاز داریم. قطعا هر دو تیم برای برد به میدان می‌آیند.

کرانچار همچنین گفت: در واقع ذوب‌آهن مربی خوبی به بوناچیچ دارد که به عنوان هموطن و همکارم چه زمانی که در کرواسی، چه سپاهان و چه تیم‌های دیگر حضور داشت، از سطح بالای تاکتیکی سود می‌برد و امیدواریم دربی اصفهان بازی خوبی از کار در آید.

تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. محسن قهرمانی داور بازی در دقیقه 4 مسابقه میثم حسینی مدافع پرسپولیس را از زمین بازی اخراج کرده بود.

منبع: مهر