۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹

این گران‌ترین آپارتمان آمریکا است+تصاویر

این پنت هاوس سه طبقه ای با مساحت ۱۰۲۲ متر مربع در آسمان نیویورک و در بالای سیتی اسپایر (CitySpire) یکی از بلندترین برج‌های این کلان شهر قرار دارد.
کد خبر : ۷۶۸۳۵
به گزارش صراط به نقل از شاخص آنلاین : این خانه با منظره خارق العاده‌ی ۳۶۰ درجه از شهر نیویورک و با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار، به گرانترین آپارتمان در تمام ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است. در حال حاضر کارگزار انحصاری برای فروش یا اجاره این بنا «رافائل دنیرو» فرزند بازیگر مشهور «رابرت دنیرو» می‌باشد.

این آپارتمان که توسط ژوان پابلو مولینکس طراحی شده است، طبقه های ۷۳، ۷۴ و ۷۵ از برج سیتی اسپایر (CitySpire)، بلند ترین برج دارای تراس در نیویورک را به خود اختصاص داده است و دارای ۷۴۳ متر مربع فضای داخلی و ۲۷۹ متر مربع فضای خارجی است.



مهمان ها برای ورود به این آپارتمان باید از آسانسوری اختصاصی استفاده کنند که هر سه طبقه‌ی این آپارتمان را نیز به هم متصل می سازد. با ورود به طبقه ۷۳ با یک تالار ورودی دلنشین با کف میناکاری شده مواجه می شوید.



با گذر از تالار ورودی به یک اتاق ناهارخوری با ظرفیت بیش از ۲۰ نفر وارد می شوید.



بیرون از اتاق ناهارخوری در طبقه ۷۳، آشپزخانه‌ای به وسعت ۴۲ متر مربع قرار دارد.



در طبقه ۷۴ سه اتاق مهمان با دستشویی و حمام اختصاص قرار دارد که مهمانان را نیز از منظره فوق العاده آپارتمان بی نصیب نمی گذارد. در این طبقه همچنین یک اتاق کنفرانس، یک گالری و یک کتابخانه وجود دارد.



در کنار اتاق خواب اصلی ۲۸ متر مربعی در طبقه ۷۵، سرویس بهداشتی متناسبی وجود دارد که با مرمر یشمی، چوب ماهون و شیرآلات برنزی تزئین شده است.



در بیرون این اتاق خواب یک اتاق نشیمن به سبک فرانسوی با مبلمانی از چوب بلوط قرار دارد.



شکل دایره‌ای این آپارتمان منظره‌ای اختصاصی از سنترال پارک، مرکز منهتن و رودخانه هادسن و فراتر از آن برای ساکنین و مهمانان ایجاد کرده است.



منظره‌های نفس گیر این آپارتمان نه فقط از ورای پنجره‌ها بلکه از داخل تراس ها فضایی منحصر به فرد برای ساکنین یا بازدیدکنندگان فراهم می کند.
برج سیتی اسپایر (CitySpire) در قلب شهر نیویورک واقع شده و دارای دربان ۲۴ ساعته، مدیر ساختمان ساکن در برج، استخر و سالن بدنسازی و پارکینگ است. همچنین مرکز خرید معروف خیابان پنجاهم و تالار کارنجی در نزدیکی این برج قرار دارند.
چنین منظره‌ای به هیچ وجه ارزان به دست نمی آید؛ مالیات این آپارتمان ماهیانه بالغ بر ۱۰ هزار دلار برآورد شده و هزینه های نگه داری‌ آن نیز در حدود ۹ هزار دلار در ماه است. برج سیتی اسپایر (CitySpire) در سال ۱۹۸۸ توسط یک شرکت مستقر در شیکاگو ساخته شده و ۲۴ طبقه اول آن به فضاهای تجاری اختصاص دارد.
نظرات بینندگان
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۴۱
۱۰
نسبت به ایران که خیلی ارزونتره