۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ بازار طلا با رشد اونس جهانی صعودی شد

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/  بازار طلا با رشد اونس جهانی صعودی شد
قیمت طلا و سکه امروز با رشد اونس جهانی طلا، افزایشی شد. روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ هزار تا ۹۰۰ هزار تومانی است و برخی قطعات سکه را که روز گذشته در کانال پایین‌تر معامله شدند در کانال بالاتر نشاند.
کد خبر : ۶۵۶۹۵۷

به گزارش صراط به نقل از تجارت‌نیوز‌، قیمت طلا و سکه امروز برخلاف کاهش محدود قیمت دلار، روند افزایشی داشت. رشد بیش از ۱۵ دلاری اونس جهانی طلا، روز دوشنبه لیدر افزایش‌ قیمت‌ در بازار طلا شد. قطعات سکه روز دوشنبه مسیر رفته روز یکشنبه را برگشتند و سکه‌ امامی و ربع سکه در کانال بالاتر نشستند.

Screenshot 2024-05-06 at 1.01.31 PM

بازار طلا همچنان رکودی است؟

معامله‌گران با وجود رشد قیمت‌ها در بازار طلا، به دلیل روند کاهشی تقاضا، بازار را رکودی می‌دانند. آنها معتقدند در صورتی که قیمت اونس جهانی در روزهای آینده افزایش محسوسی نداشته باشد، بازار طلا از نوسانات قیمت دلار تبعیت می‌کند.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۱۸ دلاری در حال معامله است.

قیمت نقره رشد کرد

اونس جهانی نقره امروز روی قیمت ۲۷ دلار و ۱۲ سنت ایستاده و افزایش یک دلاری دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۳ هزار و ۵۹۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته هزار و ۳۸۰ تومان افزایش قیمت دارد.

سکه امامی پرچمدار رشد قیمت شد

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با روند افزایشی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با رشد ۸۹۲ هزار تومانی، روی رقم ۴۱ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با افزایش ۴۲۵ هزار تومانی در کانال ۳۷ و ۳۸ میلیون تومانی سرگردان است.

گفتنی است قیمت نیم‌‌ سکه امروز با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی و ربع سکه با رشد ۴۰۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی در حال معامله است و افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دارد.

روند حباب سکه نامتوازن شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۳۱۲ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۸۸۹ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۰۴ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۹۲ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز روند متوازنی ندارد. حباب سکه امامی ۲۷۹ هزارتومان، ربع‌سکه ۲۴۲ هزار تومان و سکه گرمی ۲۲۰ هزار تومان رشد دارد. سکه بهار ۲۴۷ هزار تومان و نیم‌سکه ۱۶ هزار تومان کاهش دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 
برچسب ها: قیمت طلا قیمت سکه