۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

نظر حداد عادل درباره احتمال ائتلاف با جبهه پایداری: به نتیجه خوشبین هستیم

نظر حداد عادل درباره احتمال ائتلاف با جبهه پایداری: به نتیجه خوشبین هستیم
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه از سوی ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری در حال مذاکره هستیم، گفت: ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری بر اساس گفتگو پیش می‌رود و در حال حاضر به نتیجه ائتلاف خوشبین هستیم.
کد خبر : ۶۴۹۳۸۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد عادل صبح امروز در حاشیه گردهمایی و دعوت منتخبین شورا‌های اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال ائتلاف با جبهه پایداری گفت: از سوی ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری در حال مذاکره هستیم و امیدواریم این مذاکرات هرچه سریعتر نهایی شود و بتوانیم یک فهرست نهایی مانند نوبت گذشته ارائه کنیم.

وی افزود: ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری بر اساس گفتگو پیش می‌رود و در حال حاضر به نتیجه ائتلاف خوشبین هستیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: مردم با آمدن پای صندوق‌های رأی می‌توانند با انتخاب نیرو‌های انقلابی برای تشکیل مجلس انقلابی که ایران سربلند نیز نتیجه آن باشد، گام بردارند.

حداد عادل در پایان خاطرنشان کرد: اسلامشهر و ری در قانون جزو حوزه انتخابیه تهران هستند لذا در شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب فرصتی ایجاد شد تا این دو شهرستان نمایندگان مستقل و اهل همان شهرستان داشته باشند و بر این اساس مردم ری و اسلامشهر در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی و انتخابات فعلی می‌توانند به کاندیدا‌های متعلق به شهر خود رأی دهند.