۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

آتش سوزی گسترده در اهواز

آتش سوزی گسترده در اهواز
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه گسترده‌ترین حادثه آتش‌سوزی امروز در منطقه نیوساید رخ داده که در این حادثه ۲۰ منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شدند، گفت: در این حادثه آتش مهار و کنترل شده است.
کد خبر : ۶۲۵۳۸۴

به گزارش پایگاه خبری صراط  به نقل از روابط عمومی آتش نشانی اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:گسترده‌ترین حادثه آتش‌سوزی امروز در منطقه "نیوساید" رخ داده که در این حادثه ۲۰ منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شدند.

قنبری افزود: آتش سوزی در منطقه نیوساید در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع‌آوری نکردن درختان خشک بوده که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است.

وی بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی در منطقه نیوساید مهار و کنترل شده است. در این عملیات نیرو‌های آتش‌نشان شرکت نفت نیز حضور داشته‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: در این عملیات ۱۴ تا ۱۸ خودرو و بیش از ۴۰ نیروی آتش نشان برای مهار این آتش‌سوزی‌ها مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه منطقه نیوساید تحت پوشش شرکت نفت است، اما به دلیل نداشتن تجهیزات قوی، این سازمان برای کمک در این زمینه وارد عملیات شده است.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم