۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

واژه‌ «ایران» ترند دوم ایکس شد

واژه‌ «ایران» ترند دوم ایکس شد
از عصر روز گذشته (یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت) و به دنبال وقوع سانحه سقوط بالگرد که منجر به «شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و هیات همراه» شد، انتشار پست‌های مرتبط با این حادثه در شبکه‌های اجتماعی، واژه‌ «ایران» را به ترند دوم ایکس (توئیتر) تبدیل کرد.
کد خبر : ۶۵۸۶۸۴

به گزارش صراط به نقل از شفقنا، از عصر روز گذشته (یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت) و به دنبال وقوع سانحه سقوط بالگرد که منجر به «شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و هیات همراه» شد، انتشار پست‌های مرتبط با این حادثه در شبکه‌های اجتماعی، واژه‌ «ایران» را به ترند دوم ایکس (توئیتر) تبدیل کرد.

 روز گذشته بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شده بود در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد که منجر به «شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه» شد.

از آغازین ساعات وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی از جمله وزیر خارجه جمهوری اسلامی، انتشار پست‌های کاربران در شبکه اجتماعی ایکس و جست‌وجوهای کاربران در گوگل پیرامون این سانحه شدت یافت.

ایران

در همین راستا، واژه «ایران» که شب گذشته، ترند چهارم در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) شده بود، طی ساعات اخیر به ترند دوم در این شبکه اجتماعی تبدیل شد، همچنین بیش از ۴۰۰ هزار پست پیرامون رئیس جمهور کشورمان در ایکس منتشر شد.

 

ایران

 

برچسب ها: ایکس شهید جمهور