۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

گاف‌های دنباله‌دار از مدیری با کارنامه خسارت‌بار!

گاف‌های دنباله‌دار از مدیری با کارنامه خسارت‌بار!
همتی: آقای رضایی در اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰ مدعی شدند که پول ملی را تقویت و بعداز یورو و دلار به قوی‌ترین پول منطقه تبدیل خواهند کرد.
کد خبر : ۶۲۴۸۶۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از  عصر ایران رئیس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی برای حمله به دولت رئیسی، بار دیگر آمارسازی کرد ولی مجبور شد به دلیل اشتباه فاحش خود، توئیتش را حذف کند. 

همتی ابتدا در توئیتی مدعی شد که ارزش پول ملی در دولت رئیسی بیش از 100 درصد کاهش پیدا کرده اما دقایقی بعد این توئیت حذف شد و همتی توئیت دیگری منتشر کرد و به جای 100 درصد نوشت 50 درصد!

حملات همراه با آمارهای اشتباه همتی در حالی صورت می‌گیرد که نرخ دلار از حدود 9155 تومان در اولین روز ریاست همتی با رشد شگفت‌انگیز 248 درصدی به 31856 تومان در سال 99 رسید. و این به معنی سقوط نجومی ارزش پول ملی ایران در دوره مدیریت همتی بود. 

افزایش نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه از 13‌‌.8 به 49.5 درصد نیز از دیگر سوابق عملکردی عبدالناصر همتی در دولت روحانی بود!همچنین یکی دیگر از اتفاقات دوره همتی‌، زیان میلیون‌ها سهامدار بورس بود. بسیاری از سهامداران معتقدند عامل اصلی ریزش بورس در نیمه سال 99 عملکرد سیاست‌گذار پولی در اواخر سال 98 بود.

عبدالناصر همتی رییس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: در اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰ آقای رضایی مدعی شدند که پول ملی را تقویت و بعداز یورو و دلار به قوی‌ترین پول منطقه تبدیل خواهندکرد امروز با بیش از ۱۰۰ کاهش ارزش پول ملی از دولت خارج شدند.
 
باید خسته نباشید گفت بابت آنچه با راهبری آقای رئیسی و تیم اقتصادی به خط شده انجام دادند.