۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳

زمان شفاف سازی اموال مسؤولین

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طرح رسیدگی به اموال مسئولان وکارگزاران نظام برای بررسی نهایی در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرارگرفته است گفت: این طرح تا پایان سال از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب نهایی قرار می گیرد و برای اجرایی شدن در دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ می شود.
کد خبر : ۳۷۶۳۱

به گزارش صراط، محسن رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اختلاس 3هزار میلیاردی گفت:طرح رسیدگی به اموال مسئولان وکارگزاران نظام با دعوت از کارشناسان صاحب نظر در این حوزه، در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی نهایی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:با تصویب این طرح از وقوع هر گونه فساد و انحراف در دستگاههای اجرایی کشور جلوگیری خواهد شد و مسئولین و مقامات بلند مرتبه کشور نیز نسبت به رفتار و برخوردهای خود دقت بیشتری را به کار خواهند گرفت.

رضایی اظهار داشت:این طرح تا پایان سال از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب نهایی قرار می گیرد و برای اجرایی شدن در دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ می شود.

نظرات بینندگان
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
شنیده ها حاکی از این است که مسئولین محترم در مجمع تشخیص مصلحت نظام ، اعم از ریاست و دبیر و سایر اعضاء ، برای فراگیر شدن این طرح بسیار نیکو و پسندیده ، در ابتدای امر صورت دارائی های خود و خانواده محترمشان را به مردم عرضه خواهند نمود و قطعاً نظارت عالیه بر این امر صورت خواهد پذیرفت !!!!! - درود بر صاحبان این تفکر !

حق یار