۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹

ترانه علیدوستی پس از نامزدی

در حالی كه این روزها فیلم "زندگی با چشمان بسته" اكران شده و ترانه علیدوستی بار دیگر در كانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته مجله پردیس خبر نامزدی ترانه علیدوستی با جوانی مقیم لندن با نام علی منصور را منتشر كرد.
کد خبر : ۳۲۹۳۰

به گزارش صراط نیوز به نقل از کافه سینمایی در حالی كه این روزها فیلم "زندگی با چشمان بسته" اكران شده و ترانه علیدوستی بار دیگر در كانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته مجله پردیس خبر نامزدی ترانه علیدوستی با جوانی مقیم لندن با نام علی منصور را منتشر كرد.

«ترانه» سینمای ایران این روزها بعد از گذشت 10 سال از اكران «من ترانه 15 سال دارم» دوباره با فیلمی از رسول صدرعاملی («زندگی با چشمان بسته») روی پرده سینماها خودنمایی می‌كند. اما زندگی او بر‌خلاف آخرین فیلمش، غمگین نیست؛ بلكه شاد و پر از خنده، شادی، نقل و نبات است.

کافه سینما نوشت: «ترانه علیدوستی» اواخر تیرماه جشن نامزدی‌اش را برگزار كرد و ترانه عشق و شادی را نواخت. او تابستان پر از جشن و شادی را می‌گذراند. شادی جشن نامزدی به همراه شادی اكران «زندگی با چشمان بسته» (كه سه سال در انتظار مجوز نمایش بود)، حضور دوباره در فیلم پدر سینمایی‌اش (رسول صدرعاملی) و شادی برگزاری جشن بزرگداشت برای «ترانه» (از سوی فیلمیران) و... همه و همه تابستان داغ و خاطره‌انگیزی را برای عروس‌خانم ما رغم زده است. هر چند این روزها برای این‌كه در كنار نامزدش (علی منصور) باشد، ایران نیست و به انگلستان رفته. 

عروس بیست و هشت ساله ما 6، 7 سالی از آقا داماد كوچک‌تر است. امیدواریم سكونت این businessman موفق در لندن باعث دوری «ترانه» از سینمای ایران نشود.
 
این زوج جوان مراسم نامزدی‌شان را در خانه مادر داماد در ولنجک برگزار كردند و مشغول سپری كردن روزهای تكرار‌نشدنی دوران نامزدی هستند.