۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸

آغاز صدور آرم طرح ترافيك روزانه

صدور مجدد آرم طرح ترافيك روزانه و هفتگي از روز گذشته به گفته مسئولان شهري آغاز شده است ولي سايت ثبت‌نام همچنان مسدود است. در روي صفحه ثبت‌نام نوشته شده است با توجه به تشديد آلودگي هوا در روزهاي اخير سرويس فروش آرم طرح ترافيك روزانه و هفتگي موقتاً در دسترس نيست.
کد خبر : ۱۶۷۰۰
به گزارش صراط نيوز به نقل از فارس، شهرداري تهران امسال تصميم گرفت ۱۰ درصد از آرم‌هاي طرح ترافيك را بر اساس مصوبه شوراي عالي ترافيك به صورت روزانه و هفتگي توزيع كند.

مدتي اين كار انجام شد و متقاضيان با مراجعه به سايت شهرداري تهران براي دريافت اين آرم‌ها اقدام مي‌كردند ولي به دليل آلودگي هوا صدور اين آرم‌ها متوقف شد و قرار شد بعد از رفع اين مشكل دوباره آرم‌هاي روزانه توزيع شود.

روز گذشته وحيد نوروزي معاون اجرايي سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران از آغاز توزيع مجدد آرم‌هاي طرح ترافيك روزانه و هفتگي خبر داد و گفت: آرم‌هاي روزانه ۱۰ و هفتگي ۶۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد.

وي در ادامه گفته بود: به دليل نزديك شدن به روزهاي پاياني سال و امكان ورود شهرونداني كه به دلايل ضروري ناچار به تردد در محدوده ترافيك هستند، نسبت به فروش مجوزهاي روزانه و هفتگي طرح ترافيك در يك ماه و نيم پاياني سال اقدام مي‌شود.

نوروزي بيان كرده بود كه شهروندان از طريق مراجعه به سايت شهرداري تهران به نشاني www.tehran.ir مي‌توانند نسبت به ثبت شماره پلاك انتظامي خودروي خود جهت ورود به محدوده طرح ترافيك به صورت روزانه يا هفتگي اقدام كنند.

ولي از روز گذشته هر زمان كه به ساعت شهرداري مراجعه و گزينه فروش آرم طرح ترافيك روزانه را انتخاب مي‌كنيم صفحه‌اي مي آيد كه در روي آن نوشته شده است با توجه به تشديد آلودگي هوا در روزهاي اخير سرويس فروش آرم طرح ترافيك روزانه و هفتگي موقتاً در دسترس نيست.

تعدادي از شهروندان تهراني در اين زمينه اعلام كردند كه براي ثبت‌نام به سايت مراجعه كرده‌ايم ولي امكان ثبت‌نام وجود ندارد.