۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱

فتوای جدید جبهه النصره درباره روزه‌داری

گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده با صدور فتوایی مبنی بر الزامی بودن روزه داری در ماه رمضان، تهدید کرد، هرکسی از آن سرپیچی کند، زندانی خواهد شد.
کد خبر : ۱۲۱۷۳۹
صراط گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده با صدور فتوایی در شهر الرقه واقع در شمال شرق سوریه، ضمن اجباری بودن روزه داری در ماه رمضان برای اهالی این شهر، تهدید کرد هر کسی از این فتوا سرپیچی کند، زندانی خواهد شد.

این فتوا در حالی صادر شده است که جبهه مزبور پیش از این در ادامه بدعت های خود به نام دین اسلام از کاهش روزهای ماه رمضان به سه روز در شهر الرقه خبر داده بود.

همچنین اخبار رسیده از الرقه حاکی از این است که در پی تصمیم جبهه النصره مبنی بر تعلیق فعالیت هیئت شرعی، این هیئت با جبهه مزبور سخت درگیر شد که در جریان آن ده نفر از هر دو طرف کشته شدند.

در این میان، ارتش محل استقرار تروریست ها را در الرقه هدف حمله قرار داد که کشته شدن دهها تن از تروریست ها را در پی داشت.

در دیرالزور نیز نیروهای ارتش سوریه محل استقرار تروریست ها را در محله های «الصناعة»، «الجبیلة» و «الرصافة» هدف قرار دادند که در اثر آن عبد الله زاید از لشکر موسوم به عز الاسلام کشته شد.

همچنین نیروهای سوری یک گروه از تروریست ها را در منطقه «کباجب» در راه دمشق به دیرالزور هدف قرار داند که در جریان آن مصطفى الاحمد از لشگر جعفر طیار کشته شده و یک انبارسلاح و مهمات متعلق به گردان اسود التوحید نیز منهدم شد.

از سوی دیگر یک گروه از تروریست های وابسته به گردان «ابو بر الغفاری» با گروهی دیگر از تروریست ها در محله شیخ یاسین از توابع الرقه با یکدیگر درگیر شدند.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم