انتقاد حسن روح‌الامین نسبت به تغییر دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)

انتقاد حسن روح‌الامین نسبت به تغییر دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)

حسن روح‌الامین در واکنش به تغییر ناگهانی دیوارنگاره ولیعصر (عج) بیان کرد علی‌رغم میل باطنی‌اش تصویر نقاشی «مائده» آخرین اثر او بر این دیوارنگاره خواهد بود.
قوه قضائیه:  اژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مسدود شده فعالیتی ندارد

قوه قضائیه: اژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مسدود شده فعالیتی ندارد

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد مادامی‌که برخی شبکه‌های اجتماعی برای عموم مردم به موجب مقررات مسدود باشند، ریاست قوه قضاییه در آن‌ها هیچ‌گونه فعالیتی نخواهد داشت.
برای نخستین بار در ایران عمل اهدای عضو پس از ایست قلبی انجام شد

برای نخستین بار در ایران عمل اهدای عضو پس از ایست قلبی انجام شد

متخصصان کشور موفق شدند با به کارگیری فناوری‌هایی در پمپ قلبی ـ ریوی؛ قلب، ریه و قرنیه فرد فوت شده بر اثر آمبولی ریه را به ۳ بیمار نیازمند اهدای عضو، پیوند کنند.
سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران

سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: با توجه به تردد بالای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت، راهکاری برای دریافت معاینه فنی این خودروها می‌تواند در کاهش آلودگی موثر باشد.

پلیس این ۵ گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در لایحه عفاف و حجاب پلیس موظف است ۵ گروه که در جامعه ترویج بی‌حجابی می‌کنند را بازداشت کند.

عکس/ فتح الله زاده تهدید به افشاگری کرد

مدیرعامل سابق استقلال پست جدیدی منتشر کرد.

دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.

۵ راهبرد ستاد اربعین استان تهران

معاون امنیتی استاندار با بیان اینکه باید از تجربیات سال گذشته بهره‌برداری کرده و در راستای ارتقا کمی‌وکیفی ارائه خدمات به زائران تلاش کنیم، گفت: با توجه به‌این موضوع کسانی  که قصد اخذ و یا تمدید گذرنامه خود را دارند هرچه زودتر برای انجام این کار اقدام کنند.

این هشدار‌ها را درباره سیل جدی بگیرید

مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: در مجموع ما باید مقابل سیل‌ها اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم که این اقدامات سه مرحله هستند.

تاثیر عجیب اندروید ۱۵ بر شارژدهی شما!

رود گوشی‌ها به حالت Doze تا ۵۰ درصد در اندروید ۱۵ افزایش می‌یابد که این امر شارژدهی باتری در حالت استندبای را بیشتر می‌کند.