۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

وضعیت ترکیب استقلال در حساس ترین بازی باقیمانده از لیگ برتر / بازگشت دو ستاره

کد خبر : ۶۵۸۴۴۱

به گزارش صراط به نقل از  ایران ورزشی، در این بازی روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل محرومیت نتوانستند استقلال را همراهی کنند که سرمربی استقلال به جای این دو بازیکن از میلاد فخرالدینی و امید حامدی‌فر استفاده کرد.  


در بازی با نساجی قائمشهر، اما اتفاقات دیگری در ترکیب استقلال رخ خواهد داد و جواد نکونام قصد دارد به طور قطع از صالح حردانی در ترکیب اصلی استفاده کند. روزبه چشمی نیز یکی از بازیکنان اصلی در خط میانی استقلال محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شود امید حامدی‌فر، هافبک استقلال که در بازی با فولاد به عنوان دفاع هم برای استقلال بازی کرد، مقابل نساجی نیمکت‌نشین شود.


حال حتی اگر نیمکت‌نشینی حامدی‌فر را نیز ملاک قرار ندهیم، حضور چشمی و حردانی قطعی است و سرمربی استقلال تیمش را با حضور این دو بازیکن در قائمشهر به میدان خواهد فرستاد.


روش بازی استقلال، اما در مقابل نساجی تغییر نخواهد کرد و آبی‌ها با همان سیستم ۳ دفاع و ۴ بازیکن خط میانی و ۳ بازیکن در خط حمله مقابل تیم ساکت الهامی قرار خواهند گرفت.

 

چیزی که مسلم است اینکه جواد نکونام قصد دارد در این بازی نیز به برتری برسد تا احتمالاً صدر جدول را از دست ندهد.  

 

پرسپولیس در تهران میزبان استقلال خوزستان است و برتری شاگردان اوسمار مقابل این تیم دور از ذهن نیست، اما استقلال بازی سخت و دشواری مقابل نساجی در قائمشهر خواهد داشت و اگر سرخ‌ها را در بازی با استقلال خوزستان صاحب ۳ امتیاز بدانیم، اما برتری استقلال در قائمشهر چندان قابل پیش‌بینی نیست و احتمال دارد آبی‌ها در این شهر امتیاز از دست دهند که حتی یک تساوی هم پرسپولیس را به خواسته‌اش خواهد رساند و نکونام محکوم به برتری است.