آرشیو

پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد

باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل با هیچ یک از بازیکنانی که قراردادشان با این باشگاه رو به اتمام است مذاکره‌ای جهت تمدید قرارداد نخواهد داشت.

علی کریمی: در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید

علی کریمی بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا حضور در ترکیه برای بازیکنان ایرانی پیشرفت محسوب می‌شود یا خیر گفت: بستگی به خود بازیکن دارد. اینکه خودش می‌تواند در این شرایط بدرخشد یا خیر. به طور مثال اگر تصور کنید لیگ هلند خوب باشد این‌گونه نیست. آن‌جا چند تیم خوب دارند و جز آن تیم‌ها، دیگر تیم‌ها سطح پایینی دارند. یا به طور مثال در پرتغال اینگونه نیست. برای بازیکنان ایرانی و پیشرفت‌شان لیگ ترکیه مقصد خوبی است. شرایط جوری است که دیگر در لیگ ایران دیده نمی‌شوید و می‌توان گفت در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید.

جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص علت بازداشت صادق زیباکلام گفت: این اقدام مطابق قانون بود، حکم وی نیز قطعی شده بود و نامبرده از این حکم نیز خبر داشت و هم‌اکنون یکی از سه حکم قطعی وی اجرایی شده است.

جواد نکونام «رسما» تکلیف بازیکنان مدنظر خود برای «استقلال» را اعلام کرد

می‌گویند بیانیه ندهید، مصاحبه می‌کنند، می‌گویند مصاحبه نکنید، مدیر رسانه‌ای حرف می‌زند و برخی افراد صحبت می‌کنند که همه چیز از کنترل خارج است و شرایط خوبی برای فوتبال نیست. کاملا فوتبالی می‌گویم و صرفا در مورد استقلال و پرسپولیس نیست.

سرخابی ها و این همه توهین/ هیچکس از جریمه نمی ترسد

رقابت سرخابی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی حساس شده، اما اینجا در ایران یک تفاوت عمده با بقیه کشورها وجود دارد و آن اینکه بزرگ و کوچک فوتبال ایران در حال توهین به یکدیگر هستند، درحالی‌که چنین چیزی در سطح اول فوتبال دنیا اصلاً دیده نمی‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس: داوران به نفع ما سوت می‌زنند / پنالتی هوادار را نگرفتند و گل دوم آفساید بود!

قرارداد اوسمار زودتر تمدید شود / برخلاف جوسازی علیه استقلال ، من همیشه حقیقت را بر زبان می‌آورم و آدمی نیستم که بخواهم به خاطر تعصبات رنگی دروغ بگویم. حقیقت این است که داوران به نفع پرسپولیس سوت می‌زنند و این تیم امتیازات زیادی را در این فصل به لطف داوران به دست آورده است.
۱