۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱

ورودبه جبهه های فرهنگی ضروری است

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: ورود به جبهه های فرهنگی که هم جهت با اسلام و ولایت فقیه است ضروری است و در این عرصه اولین پله، حضور و شرکت در میدان جنگ نرم است.
کد خبر : ۹۷۱۲۷
به گزارش صراط،حسین یکتا، فرمانده قرارگاه و کانون فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص)، در نشست فعالان فرهنگی استان کرمان گفت: از اصول راهبردی در پیشرفت جبهه های فرهنگی مردمی، همدلی و به نتیجه رساندن یک کار در همه کانون های فرهنگی مردمی است.


فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء بیان کرد: هدایت نسل معاصر و برنامه ریزی برای نسل آینده بسیار ضروری است که توجه به این مسأله بسیار کم است که عواقب ناگواری به دنبال دارد.


یکتا خطاب به فعالان فرهنگی اظهار داشت: جریانات جنگ نرم را در جهت رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین و خود را در این میدان وقف کنید و اجازه ورود و تأثیر بیگانگان را ندهید.


این فعال فرهنگی در ادامه بیان کرد: ورود به جبهه های فرهنگی که هم جهت با اسلام و ولایت فقیه است ضروری است و در این عرصه اولین پله، حضور و شرکت در میدان جنگ نرم است.


وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر آغاز جهاد همه جانبه، ابراز داشت: تشکیل اتاق های فکر در راستای عمل به دستورات ولی فقیه ضروری است که باید از سوی جوانان متدین و ولایت مدار هدایت و مطرح شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: ارزش یابی و داوری فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر از دیدگاه انقلاب اسلامی و ساخت چند فیلم با موضوعات انقلاب اسلامی و زندگی امام موسی بن جعفر(ع) از افتخارات تلاش جبهه‌های فرهنگی مردمی بوده است.


یکتا با توجه به ضرورت حضور فعال ولایت مداران در فعالیت های فرهنگی افزود: امروز این آمادگی و زمینه وجود دارد که به ساخت یک شبکه کاملاً انقلابی از ساعت 5 عصر تا 10 شب اقدام کنیم.


وی در پایان از تشکیل جبهه های فرهنگی در استان کرمان خبر داد و گفت: برای تشکیل این جبهه ها نیاز به آماده سازی و تربیت فرماندهان فرهنگی داریم
منبع: رسا
برچسب ها: جبهه فرهنگی صراط
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم