۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۵
قانون اساسی 177 اصل دارد نه بیشتر

گاف جدید خانه ملت، فارس و مهر + عکس

در حالی که قانون اساسی دارای 177 اصل هست، اما خبرگزاری خانه ملت به عنوان پایگاه رسمی مجلس شورای اسلامی و همچنین دو خبرگزاری رسمی یعنی فارس و مهر از اصول قانون اساسی تا 186 و 188 خبر می دهند
کد خبر : ۹۵۳۴۸
به گزارش صراط، نادر قاضی پور در جلسه علنی دیروز مجلس با استناد به اصل 52 قانون اساسی و ماده 186 آیین نامه داخلی مجلس تذکر داد و گفت: اگر استیضاح شیخ الاسلامی در مجلس رأی بیاورد دولت ساقط می شود و مجلس باید مجدداً به کل کابینه رأی دهد.



این در حالی است که قاضی پور به ماده 186 آیین نامه داخلی مجلس استناد کرد اما خبرگزاری خانه ملت به عنوان پایگاه رسمی مجلس شورای اسلامی در اشتباهی فاحش اعلام کرد که قاضی پور با استناد به اصل 186 قانون اساسی تذکر داد.



جالب اینجاست که همین اشتباه را خبرگزاری مهر تکرار کرد و جالبتر اینکه خبرگزاری فارس در اقدامی عجیب تر اعلام کرد که قاضی پور با استناد به اصل 188 قانون اساسی تذکر داده است. در حالی خبرنگاران این رسانه ها نمی دانند که قانون اساسی 177 اصل دارد.

منبع: بولتن
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱
جدا یه آدم باسواد دور و برتون پیدا نمیشه براتون فرق قانون اساسی با آئین نامه مجلس رو توضیح بده؟
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۶
۰
برابر اصل 136 قانون اساسی اگر نیمی از وزیران تغییر کند دولت از اعتبار میافتد

کلمه (نیمی) عینا در متن قانون قید شده
نه کمتر نه بیشتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۶
۶
تو چقدر ابله هستی صراط جان که تو این دعوایی که بین مسئولین شکل گرفته بر سر دو تا عدد داری سفسطه می کنی در ضمن خود مسئولین هم نسبت به قانون اشراف ندارند از همین قانون مرتضوی مجرم شناخته می شود و دقیقا طبق همین قانون در خیابان های تهران می چرخد یا نمونه اش مهدی هاشمی بنابراین خودتو ناراحت نکن و نظرم رو اگر مردی منتشر کن