۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۲

راديوفردا ؛ اسطوره ي دروغ! /به سخره گرفتن "آزادی"، "دموکراسی" و "حقوق بشر" توسط رادیوفردا

راديوفردا خود را مدعي حقوق بشر مي داند و به بهانه ي رسيدن مردم ايران و سوريه به حقوق بشر و دموكراسي دائما به آن ها حمله مي كند و در مقابل همچنان در قبال جنايات آل خليفه و آل سعود سياست " سانسور " را در پيش گرفته است تا معناي حقوق بشر را به مخاطبينش بفهماند .
کد خبر : ۹۴۷۸۱
به گزارش صراط،  وقايع اخير منطقه ي خاورميانه موجب شد تا بار ديگر راديوفردا و رسانه هاي وابسته به دستگاه ظلم و استبداد جهاني آمريكا رسوا شوند .
« حقوق بشر » ، « آزادي » و « دموكراسي » سه ضلع اصلي مثلث حمله ي راديوفردا به كشور ها و دولت هاي ضد آمريكايي در منطقه هستند .
سال هاست كه راديوفردا با چماق نقض حقوق بشر ، نبود آزادي و دموكراسي براي براندازي نظام هاي ضد آمريكايي از خاورميانه ( همچون ايران و سوريه ) تا آمريكاي لاتين ( همچون ونزوئلا يا بوليوي و ... ) تلاش مي كند و حتي بار ها در اين مسير باطل با دروغ هاي بزرگ خود موجب حيرت مخاطبين اندكش هم شده است !
اما دروغ بزرگ راديوفردا كه اين رسانه را رسوا كرده است و البته دست صاحبان اصلي اش در كاخ سفيد وسازمان سيا را هم رو كرده است در همين شعار ها بايد يافت .
با بررسي اجمالي اين موضوع مشخص مي شود كه راديوفردا نه تنها مدافع هيچ يك از شعار هاي فوق نيست بلكه « حقوق بشر » ، « آزادي » و « دموكراسي » را به سخره گرفته است و ارزش هر كدام از اين شعار ها در حد يك اسباب بازي سياسي يا حتي بهتر است بگوييم يك آلت قتاله ي سياسي پايين آورده است .
۱- راديوفردا مي گويد در ايران حق آزادي بيان رعايت نمي شود و آزادي بيان وجود ندارد و به استناد برخي سازمان هاي دست نشانده ي غرب ايران را بزرگترين زندان مطبوعات در خاورميانه معرفي مي كند ! حال راديوفردا اگر صداقت دارد و اگر جرات دارد (!)‌ از وضع آزادي بيان در كشور هاي عربستان ، بحرين ، قطر ، ‌امارات ، كويت و ساير كشور هاي دوست آمريكا و اسراييل در منطقه گزارشي واقعي ( و نه مثل هميشه با دروغ و تحريف ) تهيه كند و قضاوت را به مخاطبين واگذار كند !
ضمن اينكه در مورد حذف شبكه هاي ايراني از روي ماهواره هاي اروپا و نسبت اين اقدام غرب با آزادي بيان هم جاي كار زيادي دارد كه راديوفردا هرگز حاضر نيست اين مسائل را به عنوان نفقض آزادي بيان بپذيرد و صرفا منظورش دشمنان آمريكا هستند !
۲- راديوفردا مدعيست در ايران و سوريه نقض حقوق بشر رخ مي دهد ! خصوصا كه اين روز ها روي موضوع سوريه به شدت فعاليت دارد و با جوسازي و دروغ هاي متعدد ( از جمله انتساب قتل عام مردم به دست تروريست ها بهدولت سوريه و يا سانسور فجايع اين گروه هاي چند مليتي و وابسته به القاعده ) سعي در اثبات دروغ هاي خود دارد . حال بايد به دست اندركاران و جيره خواران سازمان سيا در راديوفردا گفت اگر واقعا صداقت دارند و البته اگر از بيكار شدن توسط صاحبانش نمي ترسند (!) از وضع حقوق بشر در بحرين و عربستان هم گزارشي تهيه شود !
خصوصا اين روزها كه زير سايه ي سانسور سنگين رسانه هاي غربي اخبار شهادت كودكان و حتي شيرخواران از بحرين در برخي خبرگزاري هاي مستقل منتشر مي شود ولي راديوفردا اين كودكان را معصوم و بي گناه نمي داند و حقوقشان را نقض شده تلقي نمي كند ، چرا كه آل خليفه مهره ي كليدي آمريكايي ها در منطقه است و لذا مجاز به هر جنايتي هست .
۳- راديوفردا از نبود دموكراسي در ايران مي گويد و با قريب به ۳۰ انتخابات از اول انتخابات كه متوسط سالانه يك انتخابات مي شود مدعيست ايران دموكراسي ندارد ! ( هر چند كسي براي اين كينه توزي هاي آشكار راديوفردا تره خورد نمي كند و مردم همچنان آمار شركتشان در انتخابات از بسياري از كشور هاي مدعي دموكراسي در دنياي غرب هم لبيشتر است !‌ ) بار هم پيشنهاد مي شود راديوفردا اگر شهامت دارد از نبود دموكراسي در عربستان كه يك كشور پادشاهي و موروثي هست گزارش تهيه كند ! همچنين بحرين و قطر و امارات و ساير دوستان و متحدان و نوكرانش در منطقه ... !
با نگاهي اجمالي به آنچه در بالا اشاره شد مي توان فهميد كه راديوفردا و اربابانش در سازمان سيا و كاخ سفيد به راحتي از واژه هاي « حقوق بشر » ، « آزادي » و « دموكراسي » سوء استفاده مي كنند و تنها در آن جايي از اين اهرم ها استفاده مي كنند كه منافعشان در ميان باشد .
و هر جا كه دوستان و متحدان و نوكران و مجريان سياست هايشان جنايتي كند يا حتي يك انتخابات هم نداشته باشد نه آزادي بيان زير سوال رفته است و نه جاي نگراني براي حقوق بشر هست !
در يك كلام جا دارد با وجود اين سلسله دروغ هاي آشكار و پايان ناپذير ، راديوفردا را اسطوره ي دورغ گويي ناميد !
نظرات بینندگان
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۷
۹
کسیکه آزادیونقض میکنه ومخالف آزادی همیشه زیباترین حرفارودرموردآزادی میزنه
نمونش آمریکاوغرب که توخودآمریکاحتی محل خوردن آب سیاه پوستاوسفیدپوستافرق میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت ، اگه میان سیاه پوستا و سفید پوستای آمریکا فرقی داشت اوباما رئیس جمهور نمی شد .
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
كلمات پر ابهام آزادي و دموكراسي.

چقدر كلمات بحث بر انگيزي هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۴
۵
با همين كلمه تاريخي دموكراسي چه فجايعي در صدر اسلام كه به وجود نياوردند

اينها حالا ظاهرا تازه اين كلمات رو پيدا كردن!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲
۵
با همين كلمه تاريخي دموكراسي چه فجايعي در صدر اسلام كه به وجود نياوردند

اينها حالا ظاهرا تازه اين كلمات رو پيدا كردن!!!!!!!!!!!
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلاً چه فجایعی؟؟؟
اتفاقاً فجایع جوامع اسلام از نبود دموکراسی بوده و هست.
کشتار هر روزه شیعیان در عراق و پاکستان.
کشتار شیعیان در عهد عثمانی در ترکیه و کشتار سنی ها در ایران و هزاران جنایت شرم آوری که مسلمانان در طول تاریخ به هم روا داشته اند.
نمیدونم شما به چی میگید فاجعه ولی اینهمه خشم و دو دستگی و انزجار مسلمین نسبت به هم و بدتر از اینها عقب موندگی مفرط نسبت به جهان کنونی ناشی از نبود دموکراسی و عدم تحمل اعتقادات همدیگر می باشد.
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
فاجعه سقييفه
فاجعه عزل و خاكسپاري حسن مجتبي
فاجعه كرب و بلا


بنده خدا اين كلماتي (دموكراسي!) كه الان نقل تريبونها شده يه زماني تو صدر اسلام بهش ميگفتن بيعت (يا همون راي گيري).

دموكراسي چندساله رايج شده تو ممالك غربي؟؟ ها چند سال

اسم اين كلمه رو كه ميشنوم حالم بد ميشه، البته با استفاده ي مطلق از كلمه دموكراسي
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۳
۵
به خدا قسم علي بن ابيطالب رو با همين كلمه دموكراسي از جايگاهش خلع كردند

حالا هم كه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱
حرف حساب جواب نداره .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
۳
۵
دموکراسی غربی ها ارزونی خودشون
کدوم کشور تا به حال با دموکراسی به جایی رسید که ما بخوایم برسیم؟؟؟
دموکراسی بد ترین کلمه ای هست که واسمون خواستن جا بندازن...
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم