۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴

پای گوگوش به تلويزيون باز شد

شبکه ايراني جام جم برنامه اي به نام اينجا ايران است را پخش مي کند، در اين برنامه که به عنوان يک جنگ مفرح شبانه معرفي شده است، ده مجري از جمله اقبال واحدي، محمد سلوکي، حسين رفيعي، عبدالرضا اميراحمدي، محمد مطلب، در استوديو حضور داشته و به اجراي برنامه مي پردازند.
کد خبر : ۹۳۹۸۶
به گزارش صراط، شبکه ايراني جام جم برنامه اي به نام اينجا ايران است را پخش مي کند، در اين برنامه که به عنوان يک جنگ مفرح شبانه معرفي شده است، ده مجري از جمله اقبال واحدي، محمد سلوکي، حسين رفيعي، عبدالرضا اميراحمدي، محمد مطلب، در استوديو حضور داشته و به اجراي برنامه مي پردازند.

اين برنامه که حسين رفيعي و عبدالرضا اميراحمدي مجري آن هستند، ديشب با حضور آقاي باغبان باشي دونده پيشکسوت و فرد ديگري به نام پيرسلامي برگزاري شد.

در برنامه ديشب يکي از مهمان ها در عين بي توجهي مجريان چنين ميگويد: خدا رحمت کند پدرش گوگوش رو اسمش ...بود.

پس از اين جمله، واکنش مجريان و مسئولان برنامه اين گونه بود که، دو مجري خنديدند و پس از آن تصاوير المپيک که در ايران زمان شاه برگزار شد را نشان دادند.

بي توجهي مسئولين برگزاري چنين برنامه هايي از تريبون ها در فضاي خارج از ايران که به عنوان منادي از جامعه داخلي کشور به حساب مي آيد، دست گلي است که مي تواند هزينه هايي را به عرصه فرهنگي کشور تحميل کند.

مديران شبکه جام جم در معرفي اين شبکه عنوان کرده بودند: اين برنامه را با محوريت کشور عزيزمان ايران، آداب و رسوم و سنن اقوام مختلف ايراني و مطالب متنوع و مختلف فرهنگي و هنري متناسب با اوقات فراغت شبانه ي بينندگان آماده سازي و پخش مي شود .

اين برنامه هر شب به جز دوشنبه ها از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران و ساعت ۲۰:۰۰ به وقت اروپاي مرکزي به مدت ۹۰ دقيقه و در روز بعد از کانال آسيا و آمريکا باز پخش مي شود.
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۳۲
۵
گناه کبیره کرده باید اعدام بشه .. صراط تو خودتو ناراحت نکن . تو ملع عام اعدامش میکنیم
مجید اردبیلی
|
-
|
۰۹:۱۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۳
۴
پدرش را خدا رحمت کند
و انشالله گناه گوگوش را به پای آن مرحوم ننویسند

خدا بهش رحم کند