۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴

از مظلومیت فائزه تا پدر تمام فصول !

وضع کنونی ایران نتیجه تلاقی مدیریت ناکارامد و طمع قدرت های استکباری است ، گوینده این جمله کسی نیست جز اکبر هاشمی رفسنجانی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمهوری اسلامی ایران .
کد خبر : ۸۶۴۱۴
به گزارش صراط ، سایت بی بی سی روز گذشته به بررسی مواضع اخیر هاشمی پرداخت . این سایت مانند همیشه چشم خود را بر نقش بسزای اکبر هاشمی در شعله ور ساختن آتش فتنه بسته و به تعریف و تمجید قابل تامل از این چهره می پردازد . 
به گزارش منادی بی بی سی روز گذشته در مطلبی به بررسی موضع گیری های اکبر هاشمی در روزهای اخیر پرداخته و ضمن اعلام این که فعالیت های هاشمی تشدید پیدا کرده است نوشت : وضع کنونی ایران نتیجه تلاقی مدیریت ناکارامد و طمع قدرت های استکباری است ، گوینده این جمله کسی نیست جز اکبر هاشمی رفسنجانی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمهوری اسلامی ایران .
سایت بی بی سی در ادامه به مواضع اکبر هاشمی می پردازد و با اشاره به بخشی از اظهارات وی از جمله در خواست فراهم شده مقدمات انتخابات آزاد ، نوشت : نگاهی گذرا به حجم و محتوای موضع گیری های آقای هاشمی رفسنجانی نشان می دهد که وی در فضای سیاسی ایران فعالیت خود را تشدید کرده است .

بی بی سی در ادامه اکبر هاشمی را فردی دلسوز برای نظام معرفی کرده و نوشت : سراج الدین میردامادی ( اصلاح طلب فراری ) می گوید : آقای هاشمی با قصد دلسوزی است که هشدار هایی را مطرح می کند . نگاه هاشمی رفسنجانی از سر دلسوزی است و نه ایفای نقش رهبر اپوزیسیون (!)

بعد از بررسی مواضع هاشمی نوبت به سکانس مظلومیت اکبر هاشمی می رسد که سایت بی بی سی در این بخش ابتدا برای تمجید از وی سنگ تمام گذاشته  و هاشمی را مردی برای تمام فصول نامیده و نوشت :
به هرحال آقای هاشمی رفسنجانی را شاید بتوان مردی برای تمام فصول لقب داد ولی وی هزینه های سنگینی هم پرداخته است.

بی بی سی در ادامه در تکمیل داستان مظلومیت هاشمی به خانواده وی اشاره می کند و نوشت : دختر وی فائزه هاشمی که در شهر ری مورد حمله نیروهای ارزشی نزدیک به سپاه قرار گرفت اکنون در زندان است و پسرش مهدی هاشمی هم از زندان به بیمارستان منتقل شده است .
البته بی بی سی به جرم فائزه هاشمی و حضور وی در آشوب های فتنه گران و نقش مهدی هاشمی از جمله اخلال در امنیت کشور ، فساد اقتصادی و... اشاره نکرده است  .ناگفته نماند طبق نظر پزشکان معالج مهدی هاشمی وی اصلا بیمار نبوده که بی بی سی این موضوع را هم نادیده می گیرد !
نکته پایانی اینکه از جمله اشارات به بی بی سی به مواضع اخیر هاشمی مبحث انتخابات آزاد می باشد که از نظر بسیاری از کارشناسان اسم رمزی جدید برای فتنه می باشد .
سروری در خصوص مطرح شدن انتخابات آزاد گفته است : انتخابات آزاد کلید واژه ای است که اصلاح طلبان در فتنه 88 از آن استفاده کردند و بحث انتخابات سالم و کمیته صیانت از آرا راه انداختند و تلاش داشتند از این طریق انتخابات را زیر سوال ببرند .



منبع : منادی