۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹

رضایی: نیاز به جبهه اتحاد ملی داریم

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی به انتقاد از طرح هاشمی رفسنجانی مبنی بر تشکیل دولت وحدت ملی پرداخت و در عین حال تصریح کرد: با توجه به تحریم ها و توطعه های دشمنان علیه کشورمان به جای پرداختن به دولت وحدت باید جبهه اتحاد ملی تشکیل شود
کد خبر : ۸۵۷۸۳

به گزارش صراط ، امیدوار رضایی عضو شورای عالی جبهه ایستادگی درباره طرح پیشنهادی اکبر هاشمی رفسنجانی مبنی برتشکیل دولت وحدت ملی گفت: این طرح در حال حاضر هیچ معنا و مفهومی ندارد چرا که شرایط فعلی شرایط خوبی است و ما در خطر قرار نگرفته ایم که بخواهیم دولت وحدت ملی تشکیل دهیم.

وی گفت: البته در مدیریت با آسیب هایی روبرو هستیم که باید هر چه زودتر این آسیب ها برطرف شود و یکی از عوامل و ابزارهایی که می تواند در رفع این آسیب ها موثر واقع شود استفاده از ظرفیت های داخلی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس هشتم افزود: از این رو اگر شرایط امروز را در پازل سیاست کنار هم قرار دهیم به این نتیجه خواهیم رسید که دولت وحدت ملی جوابگو نخواهد بود البته همان طور که اشاره کردم ما باید از تمامی ظرفیت ها در داخل استفاده کنیم اما نباید این موضوع را به دولت وحدت ملی ربط دهیم.

رضایی با بیان اینکه نباید وحدت ملی را شعار انتخابات ریاست جمهوری تلقی کرد، افزود: وحدت ملی نباید در قالب شعار مطرح شود چرا که ما همیشه نیاز به وحدت ملی داشته و داریم .در حال حاضر دشمنان زیادی مقابل ملت و دولت ایران ایستاده اند و باید در قالب جبهه وحدت ملی مقابل این دشمنان ایستاد.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا محسن رضایی قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را دارد یا نه، افزود: مقام معظم رهبری در سفری که به استان خراسان شمالی داشتند ،بر عدم فعالیت های زود هنگام انتخاباتی تاکید کردند از این رو معتقدم افرادی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارند باید در زمان معین اعلام موضع کنند بر این اساس اگر محسن رضایی نیز قصد شرکت در انتخابات را داشته باشند در زمان معین کاندیداتوری خود را اعلام خواهد کرد.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی همچنین فعالیت احزاب و تشکل ها را در عرصه سیاسی کشور بسیار موثر عنوان کرد و افزود: احزب و تشکل های سیاسی نباید فقط در آستانه انتخابات ظهور و بروز کنند ما نیاز به احزابی فعال و فراگیر داریم.

وی گفت: احزاب فصلی آسیب پذیر هستند و نمی توانند در صحنه سیاسی موثر واقع شوند ضمن آنکه احزاب موجود باید فعالیت خود را گسترده تر کنند و در همه رویدادها و اتفاقات داخلی و بین المللی اعلام موضع کنند و انتقادات خود را نسبت به وضع موجود اعلام و پیشنهادهایشان را ارائه دهند. ما نیاز به چنین احزابی داریم.
منبع: مهر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم