۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

شکایت مردمی از شمقدری به دادستان

جمعی از مردم متدین تهران در پی اکران فیلم‌هایی با موضوع خیانت و ضد خانواده از «جواد شمقدری» رئیس سازمان سینمایی شکایت کردند.
کد خبر : ۸۲۸۸۶
به گزارش صراط، جمعی از مردم متدین تهران در پی اکران فیلم‌هایی با موضوع خیانت و ضد خانواده از «جواد شمقدری» رئیس سازمان سینمایی شکایت کردند.بر اساس این گزارش، این شکایت‌نامه در حال حاضر به دادستان تهران تحویل داده شده است. این فیلم‌ها که با مضمونی ضد خانواده و با تم خیانت ساخته شده‌اند، با واکنش اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است.شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که در این شکایت‌نامه نسبت به اکران چهار فیلم در سینماها از شمقدری - که مسئول تولید این فیلم‌ها بوده - شکایت‌ شده است.

حوزه هنری اکران فیلم‌های برف روی کاج‌ها (پیمان معادی)، بی خود و بی جهت (عبدالرضا کاهانی)، پل چوبی (مهدی کرم‌پور)، من همسرش هستم (مصطفی شایسته)، من مادر هستم (فریدون جیرانی) و پذیرایی ساده (مانی حقیقی) را در سینماهای متعلق به خود ممنوع کرده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۹
والا خود این کارها داره واقعاً
تو جامعه اتفاق میفته
.........
حالا یکی فیلمشو ساخته
چی میشه؟ باید دارش زد؟؟
...........
خوب داره راستشو میگه دیگه
.........
اشکال اینه که در همه زمینه های
اعم از مادی و معنوی همه میخوان به هم بگن :
سکت حرف نزن حفظ آبرو کن مملکت راست و درسته ولی مردم له بشن
امير...
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشيد.اگه شماباداداش .خواهريا والدينتون دعواتون بشه ..مياي توخيابون دادميزني وحقيقتو ميگي؟بزرگوار..شكستن قبح دوست دختروپسر..خيانت همسران به هم ديگه..ترويج فساد راستگوئي نيست سياه نماييه.فساد وفحشاو...هست ولي/به قول بني صدرملعون:دروغ خوب نيست اما.هرحقيقتي رونبايدگفت.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
کدوم مردم !؟