۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
اين تشويق ها به يك گل بند است!

گل بزنيد تا نگويند فرهاد، فرهاد

تشويق نشدن مجيدي در سكوها به يك گل بند است. يك گل، بله يك گل! اگر آرش‌ها، سياوش‌ها و ميلادهاي استقلال خوب گل بزنند هيچ كس ديگر مجيدي را تشويق نخواهد كرد.
کد خبر : ۸۰۲۶۴
" صراط ورزشی "- فصل قبل هم كه مجيدي ناگهان استقلال را ترك كرد و رفت، پرويز مظلومي گرفتار شد و مهاجمانش در چند بازي گلي وارد دروازه حريفان نكردند. آن روزها مربي وقت استقلال سعي مي‌كرد به هر شكل ممكن از اين چالش بيرون بيايد اما هفته‌ها طول كشيد شرايط اندكي در خط حمله استقلال مساعد شود.
تازه اوضاع مثل نيم فصل اول هم آنچنان روبراه نشد براي همين خيلي‌ها هنوز هم از خود مي‌پرسند چرا مجيدي ناگهان از استقلال رفت، دست مظلومي را خالي گذاشت و البته تنهايي قهرماني را هم از استقلال گرفت.
فرهاد مجيدي اما با اين پيشينه هنوز هم بهانه‌اي است براي انتقاد از مهاجمان استقلال؛ مهاجماني كه تاكنون عملكرد آنچنان خوبي نداشتند و هيچ يك از آنها را نمي‌توان ستايش كرد. از آرش برهاني بگوييم كه مقابل فجر يك ضربه را هم به دروازه شليك نكرد؟ يا از سياوش اكبرپور كه دو قدم مانده به تسخير دروازه زير توپ مي‌كوبد؟! يا شايد امين منوچهري كه بعد از آن گل 3 امتيازي هيچ حركت مثبتي را در خط آتش آبي‌ها انجام نداده است. گلايه از ميلاد ميداودي كه بسي بيشتر است. ميلاد كجا است؟ يك بار بلكه صد بار مي‌توان اين سوال را پرسيد. انگار شماره 10 در استقلال گمشده است و هيچ صاحبي هم ندارد.
وقتي گل نمي‌زني بايد هم منتظر اينگونه واكنش‌ها باشي. بايد هم صداي فرهاد، فرهاد را بشنوي. فرهادي كه خودش به هزار و يك دليل مقصر ناكامي فصل قبل آبي‌ها هم هست. فرهادي كه خود امروز از جانب امير قلعه‌نويي هم مورد انتقاد است. مي‌دانيد چرا امير قلعه‌نويي، فرهاد مجيدي را نمي‌خواهد؟!
1-‌‌‌ چون به تفكرات تاكتيكي‌اش نمي‌خورد! (عاميانه‌تر بگوييم امير دوست ندارد با فرهاد مجيدي كار كند ختم كلام).
2-‌‌‌ مي‌ترسد مثل فصل قبل يكدفعه وسط فصل ساز جدايي كوك كند.
***
امير قلعه‌نويي به اين دلايل مجيدي را نخواسته است. او براي تفكرات خود احترام قايل است. پس چرا هوادار استقلال فرهاد را در ورزشگاه آزادي صدا مي‌زند؟ آيا هوادار هم اين دلايل را نمي‌داند و نمي‌فهمد؟! بدون شك همه آنهايي كه مجيدي را تشويق كردند هم خوب يادشان هست كه مجيدي چه بلايي سر استقلال و مظلومي درآورد و هم مي‌فهمند كه امير قلعه‌نويي دوست ندارد با اين مهاجم كار كند اما فرهاد تشويق مي‌شود تا مهاجمان استقلال به نوعي خجالت بكشند. فرهاد در ورزشگاه آزادي تشويق مي‌شود چون مردان خط حمله استقلال يك بار هم در موقعيت گل قرار نمي‌گيرند چون اكبرپور قدر لحظه‌ها را نمي‌داند چون آرش حواسش نيست و يادش رفته پيراهن شماره 9 استقلال را پوشيدند پيراهن شماره 9 گوشت كوب‌سازي را!

تشويق نشدن مجيدي در سكوها به يك گل بند است. يك گل، بله يك گل! اگر آرش‌ها، سياوش‌ها و ميلادهاي استقلال خوب گل بزنند هيچ كس ديگر مجيدي را تشويق نخواهد كرد. مي‌گوييد نه؟! باور نداريد؟! به رفتار هفته‌هاي اخير تماشاگران بنگريد. آيا پس از بازي با راه‌آهن كه آرش و ميثم گل زدند مجيدي تشويق شد؟! كسي يادش بود كه فرهادي هم در استقلال بوده؟! مهاجمان استقلال پاسخ اين سوال كه چرا مجيدي تشويق مي‌شود را بايد از خود بپرسند. پاسخ در دست آنها است. گل بزنيد تا مجيدي تشويق نشود؛ همين...