۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷
فرمانده گردان حزب‌الله-لشكر 5 نصر

استعفاي كارمند شماره65819

انسان پيوسته دستخوش عواطف و احساس خودش مي‌باشد. اما فرق است ميان آنكه از سرعشق بدين حال مي‌رسد تا آنكه از سر هوي.
کد خبر : ۸۰۲۳۸

جنگ كه شروع شد، بارها تقاضاي اعزام به جبهه داد. با تقاضايش موافقت نمي‌شد. سرخورده و بي‌قرار، پاي تلويزيون كه مي‌نشست و يا اخبار روزنامه‌ها را كه مي‌خواند، به واماندگي خود افسوس مي‌خورد. شده بود رييس آبرساني پالايشگاه گاز شهيد هاشمي‌نژاد سرخس.

به گزارش صراط، سال 64 در اوج بي‌تابي تعطيلات نوروز را گذراند و با شروع كار در سال جديد نامه‌اي روي ميز رييس پالايشگاه گاز  گذاشت و تقاضاي جدي‌اش مبني بر عزيمت به منطقه را اعلام و عازم منطقه جنگي شد.

بسم‌الله القاصم الجبارين 
مي‌نماند در جهان يك تار مو كل شيء هالك الا وجههُ

رياست محترم پالايشگاه گاز شهيد هاشمي‌نژاد ـ برادر جمالي‌نيا

سلام عليكم

انسان پيوسته دستخوش عواطف و احساس خودش مي‌باشد. اما فرق است ميان آنكه از سرعشق بدين حال مي‌رسد تا آنكه از سر هوي، گرچه حدود سه ماه قبل هم شفاهاً تقاضاي اعزام شد ليكن سكوت در مقابل پاسخ منفي به دلایل زير بوده كه نواقص و اشكالاتي در آبرساني مشهود بوده و علاوه بر آن اراضي باير اين واحد بر آن داشت كه به لطف خداوند، فضاي سرسبز و مثمرثمري ايجاد شود. در ضمن اشكالات واحد نيز به حول و قوه الهي برطرف گرديد.

گرچه در تب اعزام سوختم و صبر نمودم اكنون به لحاظ نياز مبرم جبهه و آن شور حسيني كه از دمادم امام امت بر ما دميده شده، ننگ باد كه بتواند در جبهه مثمرثمر باشد و دنياي پرطاوس‌وش فريبش دهد.

به لبخند فرزندش دلخوش باشد حال اينكه فرزند ديگري در تب ديدار پدر مي‌سوزد به خانه‌اش بنگرد و در جاي ديگر خانه بر سر هم‌نوعش به‌دست دشمنان اسلام فرود آيد مجذوب كانون آرام خانواده‌اش باشد كه كانون خانواده‌اي را جنگ تحميلي به فراغ مبدل ساخته.

آري، مسئله نياز در مقابل اعزام يك تئوري توجيهي بيش نيست چراكه در عرصه عشق و شناخت هيچ عاملي قدرت آن را ندارد كه مانع اين سير الي‌الله گردد.

لذا با توجه به اينكه درخواست قبلي را در صادقانه‌ترين طبق اخلاص نهاده از حضورتان عاجزانه تقاضاي اعزام به جبهه شد ولي در مقابل جواب منفي دريافت گرديد.

عطف به فرموده شما كه زمين خداوند بدون حجت نمي‌ماند، كه اين امر در همه ابعاد مصداق دارد، اگر همان تقاضا برايتان ميسر است اجركم عندالله؛ در غير اين صورت مستدعي‌است با هركدام از خواسته‌هاي زير نظر موافق داريد در اسرع‌وقت اعلام فرمائيد:

الف) حدود 45 روز مرخصي و 15 روز استراحت طلب دارم، با مجموع آن به اضافه مرخصي حتي‌الامكان سال جاري موافقت فرمائيد.

ب) با مدت سه ماه مرخصي بدون حقوق موافقت فرمائيد.

ج) انتقال پست سازماني در مقابل هر پستي كه اعزام به جبهه در امر مربوطه زيان‌آور نباشد. (كتباً اعلام مي‌نمايد در صورت حيات اعتراضي بعداً ننمايد.)

د) از آنجايي كه عمر جنگ تحميلي ثابت نمود فضاي مصفاي روحاني جبهه طريق نزديك‌تر انسان به معبودش مي‌باشد خواهشمند است با استعفاي كارمند شماره 65819 موافقت فرمائيد.

من به هر جمعيتي نالان شدم        جفت خوش حالان و بدحالان شدم
هر كسي از ظن خود شد يار من     وز درون من نجست اسرار من

اليس الصبح به قریب

رييس آبرساني سرخس ـ پالايشگاه شهيد هاشمي‌نژاد- ابراهيم محبوب

ان تنصرالله ينصركم

منبع: جام جم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم