۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵

تشکیل تیم ملی جودو نونهالان ایران

برای نخستین بار تیم ملی جودو نونهالان برای پشتوانه سازی تیم های ملی تشکیل می شود.
کد خبر : ۷۸۴۱۳

" صراط ورزشی "-  آرش میراسماعیلی گفت: اولین دوره رقابتهای قهرمانی نونهالان کشور برای تشکیل تیم ملی نونهالان با هدف پشتوانه سازی تیم های ملی و استعدادیابی تا پایان شهریور ماه در 6 منطقه انجام خواهد شد.

نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش ادامه داد: طبق اعلام قبلی فدراسیون، رقابتهای نونهالان در سطح استانها برگزار شده و هر استان نفرات برتر رقابتها را برای برگزاری مسابقات قهرمانی منطقه ای اعزام خواهد کرد و درنهایت پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و مشخص شدن اعضای تیم ملی نونهالان، اسامی کادر فنی تیم نیز اعلام می شود.

مدیر تیم های ملی جودو افزود: نونهالان به دو گروه سنی تقسیم شدند، متولدین 11 دیماه 79 تا 10 دیماه 82 در رده سنی اول و متولدین 11 دیماه 77 تا 10 دیماه 79 در رده سنی دوم قرار می گیرند که هردو گروه در 9 وزن به مصاف حریفان خود می روند.

وی درخصوص تقسیم بندی مناطق توضیح داد: 6 منطقه را برای سرپرستی برگزاری این دوره از رقابتها درنظر گرفتیم که استانهای تهران، خراسان شمالی، کردستان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و کرمان سرپرست منطقه و میزبان برگزاری رقابتهای استانهای همجوارشان هستند.

میراسماعیلی در پایان خاطرنشان كرد: این مسابقات به منظور کشف استعدادهای این رده سنی و همچنین پرورش آنها برای آینده جودو ایران برگزار می شود. سرمایه گذاری روی این رده های سنی پشتوانه خوبی برای تیمهای ملی و قهرمانان ایران خواهد بود.