۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۵

روني: بسيار خوش شانس بودم

مهاجم منچستريونايتد معتقد است كه مصدوميت او در ديدار مقابل فولام مي توانست براي هميشه به فوتبال او پايان دهد.
کد خبر : ۷۸۴۱۰

" صراط ورزشی " - وين روني در ديدار منچستر يونايتد مقابل فولام در هفته‌ دوم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس از ناحيه زانو دچار مصدوميت شد و يك ماهي نمي‌تواند در تركيب شياطين سرخ به ميدان برود.

وي معتقد است كه درمصدوميتش شانس آورده است، چرا كه اين مصدوميت مي توانست براي هميشه به فوتبال او پايان دهد.

روني ;i خبرهايي درباره جدايي او از جمع شياطين سرخ به گوش مي‌رسد، گفت: در آن صحنه بسيار خوش شانس بودم، چرا كه تنها چند ميليمتر ديگر ضربه با رگ فاصله داشت، اگر كمي ديگر مصدوميت پايين‌تر بود، احتمال داشت براي هميشه فوتبال را كنار گذارم، به همين خاطر شكر خداوند را به جا مي‌آورم، چرا كه خوش شانس بودم و مصدوميتم شديدتر نشد.

وي افزود: از پزشك خواستم كه به بازي ادامه دهم، چرا كه فرزندم در ورزشگاه بود و نمي خواستم صحنه ترك كردن بازي مرا ببيند اما پزشك هشدار داد كه ممكن است حتي راه رفتنم در زمين مصدوميتم را حادتر كند.

روني درباره اين سوال كه آيا رابين فان پرسي مي‌تواند جاي خالي او را در اين يك ماه پر كند؟ گفت: همه مي دانند فان پرسي يكي از بهترين مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است. او مهاجمي با تجربه و فرصت طلب است و مي‌تواند در تمام تيم‌هايي كه در آن به ميدان مي‌رود، گل‌هاي زيادي را به ثمر برساند. فان پرسي در چهار سالي كه در تركيب آرسنال به ميدان رفت، به عنوان مهاجم دوم پشت مهاجم اول به بازي گرفته مي‌شد و كمتر در منطقه جريمه حضور پيدا مي‌كرد، اما بعد از آن كه به عنوان مهاجم اول به بازي گرفته شد، خود را با شرايط به سرعت وفق داد و توانست گل‌هاي زيادي را به ثمر رساند. او مهاجم بسيار خوبي است و توانايي بالايي در گلزني دارد.

برچسب ها: رونی منچستر صراط