۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۸

گل استثنایی کریم باقری به استقلال

در حالیکه استقلال بازی نخست مرحله نیمه نهایی جام ستاره ها را با نتیجه 3-0 دنبال می کرد، گل دیدنی کریم باقری ورق را برای تیم منتخب جام جهانی 98 برگرداند.
کد خبر : ۷۵۴۶۰
کریم باقری انگار تمام نشدنی است. فوتبالیست محبوب و خوش اخلاق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس که حالا در ترکیب تیم منتخب 98 فرانسه بازی می کند، دیشب در جریان بازی این تیم با استقلال دوباره چشم ها را خیره کرد. این مسابقه که در نیمه نخست با حساب 3-0 به سود استقلال دنبال می شد با گل های کریم باقری در نیمه دوم کاملا دگرگون شد. باقری دو گل تماشایی در دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رساند که گل نخست او روی یک شوت از راه دور کاملا استثنایی بود. خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب دیگر گلزنان 98 فرانسه در این بازی بودند تا این مسابقه در پایان با حساب 4-3 به پایان رسد. این بازی که روی سکوها و بین طرفداران دو تیم نیز پر حرارت و داغ دنبال می شد، دقایقی جو استادیوم محل مسابقات را جنجالی کرد و برخی از بازیکنان دو تیم هم مثل مهدی هاشمی نسب و بهروز پرورشخواه و حسین ترابپور به کری خواندن مشغول شدند.

 
به گزارش صراط به نقل از گل، در مسابقه دوم نیز تیم های موسیقی و پدر خوب به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب و نفس گیر هم با نتیجه 7-6 در وقت های اضافه به سود پدر خوب خاتمه یافت. علی لهراسبی، خواننده موفق سریال های تلویزیونی دو گل دیدنی برای تیم موسیقی به ثمر رساند و این در حالی بود که کاظم برجلو (3گل) و اشکان نامداری هم دیگر گل های تیم موسیقی را به نام خود ثبت کردند.

 
بدین ترتیب امشب از ساعت 22:30 دو تیم 98 فرانسه و پدر خوب فینال انتقامی سومین دوره جام ستاره ها را در مجموعه سبز ولنجک واقع در بلوار دانشجو برگزار خواهند کرد و در بازی رده بندی نیز تیم های موسیقی و استقلال با یکدیگر روبرو خواهند شد.

 
جام ستاره ها سه سالی است که به همت پژمان جمشیدی و صدرا مهرابی با حضور شمار کثیری از ستاره های ورزش، سینما، تلویزیون و موسیقی ایران در شب های دوست داشتنی پس از افطار با حمایت شرکت هایی چون نفت سپاهان، سامسونگ، پوما، پاوراید، مینوت مید، بهروز، پدر خوب، بهفام و تیبا در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.