۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶

دختران گواهینامه رانندگی بین‌المللی را نیم‌بها دریافت می‌کنند

دختران گواهینامه رانندگی بین‌المللی را نیم‌بها دریافت می‌کنند
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف برای دختران ایرانی صادر می‌کند.
کد خبر : ۶۵۷۶۵۰

به گزارش صراط به نقل ازمهر به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این طرح همچون سال گذشته به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان تنها صادر کننده رسمی و قانونی اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو و نماینده رسمی و مجاز فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) در ایران، اجرا می‌شود.

اجرای طرح دختران ایران از ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س)، روز ملی دختر و آغاز دهه کرامت آغاز شده است و تا سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع)، با هدف گرامیداشت مقام دختران کشورمان، ادامه خواهد داشت.

بر این اساس دختران ۱۸ تا ۲۵ ساله که برای نخستین بار گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی دریافت می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir و بارگذاری مدارک مورد نیاز شامل تصویر گواهی نامه ملی، تصویر صفحه دوم شناسنامه، یه قطعه عکس و تصویر صفحه نخست گذرنامه، با وارد کردن کد IRANDOKHT، از تخفیف ۵۰ درصدی بهره مند شوند.

در این طرح گواهی نامه‌های بین المللی رانندگی یکساله به صورت نیم بها صادر و طی ۷ تا ۱۰ روز کاری برای متقاضیان ارسال می‌شود.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه‌ها، رویدادها و طرح‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۹۰۰۷۷۱-۰۲۱ تا ۴ تماس حاصل کنند.