۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷

رکوردشکنی ۳۵ میلیونی «برمودا» در شبکه‌های اجتماعی

رکوردشکنی ۳۵ میلیونی «برمودا» در شبکه‌های اجتماعی
معاونت فضای مجازی صداوسیما، میزان بازدید برنامه های صداوسیما در شبکه های اجتماعی، در هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را منتشر کرد.
کد خبر : ۶۵۶۹۰۴

به گزارش صراط به نقل از فارس،  در این پژوهش که بازه زمانی ۲۹ فروردین تا ۵ اردیبهشت را مدنظر قرار داده، برنامه برمودا بیشترین میزان بازدید را در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام، ایتا و ... داشته است.

رکوردشکنی ۳۵ میلیونی «برمودا» در شبکه‌های اجتماعی
بر این اساس، برمودا با بیش از ۳۵ میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی در صدر قرار گرفت و پس از آن به ترتیب، فوتبال برتر، نون خ، شب خوش، مهمانی، به افق فلسطین و سلام صبح بخیر در رتبه های بعدی قرار گرفتند.برنامه برمودا یک برنامه گفتگومحور (تاک‌شو) است که از ۳۰ دی ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه نسیم رفته و پخش آن در ۳ روز آغازین هرهفته همچنان ادامه دارد.کارشناسان، مهمانان خاص این برنامه و حضور متفاوت کامران نجف‌زاده در جایگاه اجرا را از عوامل موفقیت و پیشتازی برنامه برمودا می‌دانند.برمودا در بیش از ۳ ماه گذشته، در اکثر نظرسنجی های مراکز مختلف، در میان سایر برنامه ها و سریال های صداوسیما صدرنشین است.