۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

بورس ریزشی شد؛ افت ۷ هزار واحدی شاخص هم‌وزن

​امروز (یکشنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۲۰ هزار واحد افت کرد.
کد خبر : ۶۵۵۹۲۱

به گزارش  صراط به نقل از منیبان، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۳۳ واحدی قرار گرفت.

 

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با ریزش ۷ هزار و ۵۳۴ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۵۰۹ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۹۳۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۲۳ هزار و ۱۴۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، وبملت، شستا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۲۳۰ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحدی قرار گرفت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۹۶۷ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش پایه بازار فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۶ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۹۰ هزار و ۱۴۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، خاور، شگویا، هرمز، وسپهر و شبصیر بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد فجهان بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

برچسب ها: شاخص بورس