۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

واکنش باشگاه پرسپولیس به واگذاری قرمزها

واکنش باشگاه پرسپولیس به واگذاری قرمزها
یکی از مدیران پرسپولیس گفت: با توجه به درخواست بانک‌ها و ارسال مدارک و تایید شدن صلاحیت آنها به نظر می‌رسد واگذاری سهام باشگاه قطعی خواهد بود.
کد خبر : ۶۵۴۹۱۹

به گزارش صراط به نقل از ایرنا، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سهام باشگاه پرسپولیس سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان به ۶ بانک واگذار خواهد شد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص بیان کرد: ما از این موضوع خبری نداریم و روند واگذاری در اختیار سازمان خصوصی سازی‌ است و آنها در این باره تصمیم‌گیری می‌کنند. صلاحیت این ۶ بانک توسط سازمان خصوصی سازی تایید شده است و آنها باید فردا مدارک خود را برای خرید باشگاه به بورس ارائه دهند. روز سوم اردیبهشت ماه این بانک‌ها می‌توانند طبق اطلاعیه که سازمان بورس اعلام می‌کند برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس اقدام کنند.

وی در این خصوص که آیا احتمال لغو خریدای سهام باشگاه توسط این بانک‌ها وجود دارد یا نه، عنوان داشت: هر اتفاقی می‌تواند در این بین رخ دهد اما با توجه به درخواست بانک‌ها و ارسال مدارک و تایید شدن صلاحیت آنها به نظر می‌رسد واگذاری سهام باشگاه قطعی خواهد بود. از طرفی نیز تا کنون واگذاری باشگاه پرسپولیس تا این مرحله پیش نرفته بود و به احتمال زیاد این واگذاری رخ خواهد داد.

این مدیر در پایان در مورد اینکه آیا با حضور سهام‌داران در هیات مدیره و مدیریت باشگاه تغییری رخ خواهد داد، عنوان داشت: ابتدا باید باشگاه واگذار شود و میزان سهم هر بانک مشخص شود و بعد از آن منتظر ماند و دید که آنها چه برنامه‌ای برای مدیریت دارند. ابتدای امر باید معامله صورت بگیرد و سپس در این مورد تصمیم گیری شود و از حالا زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم.